צה"ל תקף ברצועת עזה בתגובה לירי על אשקלון

בתגובה לירי הרקטה מרצועת עזה לישראל, תקף צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס: שני אתרים לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתיות תת קרקעיות ומתחם אימונים צבאי של הכוח הימי של הארגון. "צה״ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר ישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/11/20 07:01 ו בכסלו התשפא

צה"ל תקף ברצועת עזה בתגובה לירי על אשקלון
ארכיון, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

צה"ל תקף יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל מסר הבוקר (א') כי בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לעבר העיר אשקלון הלילה, תקפו מטוסי קרב ומסוקי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

במהלך התקיפה הותקפו מטרות התעצמות של ארגון הטרור חמאס, בהן שני אתרים לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתיות תת קרקעיות ומתחם אימונים צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס.
 
 בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

אמש בשעה 21:36, נשמעה אזעקת צבע אדום נשמעה באזור אשקלון. רקטה ששוגרה מרצועת עזה לשטח ישראל נפלה במחסני מפעל מדרום לעיר אשקלון, נזק נגרם במקום, ולא היו נפגעים. על פי דיווחים ראשוניים הרקטה נורתה, ומערכת כיפת ברזל הופעלה, אך לא בוצע יירוט. תושבי האזור דיווחו כי נשמע פיצוץ עז, והם מיהרו לרדת למרחבים המוגנים. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן