גנץ חתם על 4 צווי תפיסה לכספים שהעבירו חמאס למשפחות מחבלים

שר הביטחון עצר בין היתר העברה של 187,000 שקלים שחמאס ייעד לאמו של מחבל. אותו מחבל רצח פעוטה בת 3 חודשים ואזרחית זרה בפיגוע דריסה בירושלים, על פי הוראת השר הכסף יחולט

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/20 11:22 יח בתשרי התשפא

גנץ חתם על 4 צווי תפיסה לכספים שהעבירו חמאס למשפחות מחבלים
צילום: עודד קרני / לע"מ

שר הביטחון בני גנץ, חתם על 4 צווי תפיסה ביחס לכספי טרור שהועברו מארגון הטרור חמאס והרשות הפלסטינית לישראלים, בהיקף מצטבר של מאות אלפי שקלים. זאת, כחלק מהמערכה הכלכלית נגד פעילי טרור אותה מתכלל המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון (מט"ל) ביחד עם שב"כ, אמ"ן, משטרת ישראל, משרד החוץ וגורמים נוספים.

כספי הטרור שאותם הורה שר הביטחון לתפוס שולמו על ידי ארגון הטרור חמאס והרשות הפלסטינית למחבלים המרצים עונשי מאסר בכלא הישראלי, וכן לבני משפחות מחבלים שנהרגו. התשלומים הללו הנם חלק מפעילותם השיטתית והמאורגנת של ארגוני הטרור להעצים פעילות ומעשי טרור ולתגמל אסירים ובני משפחותיהם.

אחת מהן היא אנאס רבחי סעיד שלודי, תושבת ישראלית, אמו של המחבל עבד אל רחמאן אדריס מחמד יחיא שלודי מסילוואן, אשר ביצע פיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים באוקטובר 2014, בשכונת שייח ג'ראח במזרח העיר, במסגרתו נרצחו חיה בראון, פעוטה בת 3 חודשים וקארין ימימה מאסקרה, אזרחית זרה מאקוודור בת 22 שהגיעה לארץ להתגייר, ולפציעתם של 7 אזרחים נוספים. לשלודי הוצא צו תפיסה מנהלי לחילוט 187,000 שקלים אשר נמצאים בחזקתה והועברו אליה מהחמאס.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן