חיזבאללה מאיים בסרטון חדש, הפעם בעברית: "עין תחת עין"

אחרי שנסראללה הכריז כי ינקום את מותו של פעיל הארגון בסוריה, התפרסם סרטון חדש בו נראים לוחמי חיזבאללה יורים על דגל ישראל. ברקע הסרטון נשמע ציטוט בעברית מספר שמות: "עין תחת עין, שן תחת שן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/20 08:27 יא באלול התשפ

חיזבאללה מאיים בסרטון חדש, הפעם בעברית: "עין תחת עין"
מנהיג ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, צילום: Ferran Queved/flash90

מספר ימים אחרי נאומו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה בו הוא הכריז כי הארגון מתכוון להרוג חייל צה"ל כנקמה על תקיפה בסוריה שיוחסה לישראל בה נהרג פעיל חיזבאללה. אתמול (א') פרסם הארגון הטרור הלבנוני סרטון חדש בו הוא מאיים לנקום ולגבות מישראל מחיר. 

הסרטון שפורסם הוא באורך כחצי דקה ובו נראים לוחמי "כוח רדואן", הסיירת המובחרת של חיזבאללה, כשהם יורים לעבר מטרות שנצבעו בצבעי דגל ישראל. לאורכו של הסרטון נשמעת הקראה של הפסוק הידוע מספר שמות שגם מוצג כתוב בסוף הסרטון: "ואם אסון יהיה, ונתתה נפש תחת נָפש, עין תחת עין, שן תחת שן, יד תחת יד, רגל תחת רָגל, כויה תחת כויה, פצע תחת פָּצע, חבורה תחת חבורה".

כזכור, מאז הרג פעיל חיזבאללה בסוריה שיוחס לישראל, ישנה מתיחות בגבול הצפוני, כאשר נרשמו מספר אירועים בין הצדדים. התקרית הראשונה הייתה בהר דב, בה זיהו תצפיתניות של צה"ל חיילי חיזבאללה שהתקרבו למתחם מוצב גלדיולה. כוח צה"ל פתחו לעברם באש אך הם הצליחו להימלט.

"עין תחת עין"

"עין תחת עין"צילום: צילום מסך

ביום שלישי שעבר, חיזבאללה ירה בנשק קל לעבר אחד ממוצבי צה"ל באזור רכס רמים. בתגובה לכך תקף חיל האוויר עמדות תצפית של הארגון בגבול שהיו לא מאוישות. בימים האחרונים פרסמה רשת אל מיאדין הלבנונית תיעוד מהתקופה האחרונה של בובת חייל שהציב צה"ל בגבול כדי להטעות את חיזבאללה. חסן נסראללה התייחס לכך בנאומו ואמר כי ישראל מחביאה את החיילים "כמו עכברים".