לילה תשיעי ברציפות של תקיפות צה"ל ברצועת עזה

אחרי יום נוסף של הפרחת בלונים שהובילו ל-28 שרפות, צה"ל תקף יעדים צבאיים של חמאס. בנוסף לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע סמוך לכפר דיר אבו משעל שבשומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/20 07:43 ל באב התשפ

לילה תשיעי ברציפות של תקיפות צה"ל ברצועת עזה
תקיפת צה"ל ברצועת עזה. ארכיון, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

טנקים של צה"ל תקפו הלילה (ה') עמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה, מדובר בתקיפה תשיעית ברציפות מתוך 11 התקיפות שביצע צה"ל בשבועיים האחרונים. התקיפות מגיעות לאחר 28 שרפות, ברחבי עוטף עזה, כתוצאה מבלוני תבערה שהופרחו משעות הבוקר. בסך הכול, יותר מ-200 שריפות פרצו בשבועיים האחרונים ברחבי הנגב המערבי בשל שיגור הבלונים.

אמש,  לוחמי אש יחד עם צוותי הקרן קיימת לישראל ורשות הטבע והגנים בסיוע חיילי צה"ל, רבש"צים, כבאים כתומים של פיקוד העורף ומתנדבים, פעלו כדי לכבות אותן. מרבית השריפות היו קטנות ובשטחים פתוחים ולא סיכנו חיי אדם.  שר הביטחון בני גנץ  נפגש עם ראשי רשויות מעוטף עזה ואמר להם כי המשוואה מול חמאס השתנתה וכי צה" יודע לפגוע לא רק בבתים ומטרות אלא גם במי שבתוכם. 

במקביל לתקיפות בעזה, לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע סמוך לכפר דיר אבו משעל שבשומרון. הלוחמים זיהו חוליית מחבלים שנשאו חומרים שנועדו להצית בקבוקי תבערה במטרה לפגוע ברכבים הנוסעים בציר סמוך. מ דובר צה"ל נמסר כי "במהלך האירוע בוצע ירי לעבר המחבלים, וזוהתה פגיעה בחוליה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן