ארבעה מאסרי עולם למחבל שרצח שני חיילים ותינוק

בית המשפט גזר ארבעה מאסרי עולם מצטברים על עאסם ברגותי, שרצח שני חיילים בפיגוע הירי בגבעת אסף, ותינוק בפיגוע הירי בצומת עופרה, לפני שנה וחצי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 14:25 ב בתמוז התשפ

ארבעה מאסרי עולם למחבל שרצח שני חיילים ותינוק
זירת הפיגוע בגבעת אסף, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ארבעה מאסרי עולם מצטברים נגזרו היום (ד') בצהריים על עאסם ברגותי, המחבל שרצח את החיילים יובל מור-יוסף ויוסף כהן בפיגוע הירי בגבעת אסף, ואת התינוק עמיעד ישראל איש-רן, שעוד היה בבטן אמו, בפיגוע הירי בצומת עפרה, בחורף 2018, לפני שנה וחצי.

השופט הצבאי, סא"ל צבי היילבורן, כתב בגזר הדין: "תם ולא נשלם. גם לאחר מתן גזר הדין משפחות הקורבנות תישארנה עם הכאב והשכול ויאלצו לחיות עם המחשבה על הפער בין מה שהיה צריך להיות למה שלא יהיה. הנאשם פעל באופן מתוכנן וללא חמלה. זהו מקרה מובהק שבו על בית המשפט להטיל עונש מאסר עולם. סבורים אנו כי על הנאשם לרצות את העונש בגין כל מעשה של גרימת מוות בכוונה באופן מצטבר".

הוריו של יובל מור יוסף, מוטי ואילנית מור יוסף, מסרו לאחר מתן גזר הדין: "מבחינתנו אין כאן שום סגירת מעגל. יש לגזור עונש מוות ולתלות אותו בחוצות העיר למען יראו וייראו. רק ככה הם יבינו. כל עוד לא תהיה הרתעה כמו עכשיו, זה יימשך. אנחנו לא רוצים לחשוב שהוא ישב כאן בעירנו, לא רחוק מביתנו, בכלא לאסירים ביטחוניים באשקלון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן