דיווח פלסטיני: ישראל נענתה לדרישות האסירים הפלסטינים שיפסיקו לשבות רעב

לפי הדיווח של "משרד ההסברה של האסירים הפלסטינים", שב"ס הסכים להקל על המחבלים הכלואים בישראל ואלה בתמורה יפסיקו את שביתת הרעב שבה החלו כמחאה על שיבוש הקליטה הסלולרית בתאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/19 17:25 י בניסן התשעט

דיווח פלסטיני: ישראל נענתה לדרישות האסירים הפלסטינים שיפסיקו לשבות רעב
קיבלו את מה שרצו? אסירים פלסטינים, צילום: פלאש 90. Hassan Jedi

האסירים הפלסטינים הכלואים בישראל חדלו משביתת הרעב לאחר שהגיעו להבנות מול שב"ס. כך נטען הערב (ב') על ידי "משרד ההסברה של האסירים הפלסטינים".

לפי הדיווח, דרישות האסירים נענו על ידי ישראל וכתוצאה מכך הם הפסיקו את שביתת הרעב בה בחלו לפני מספר ימים.

בתאי האסירים, כך דווח בצד הפלסטיני, יותקנו טלפונים ציבוריים, זאת לאור התקנת משבשי הקליטה שמנעו מהם להשתמש בטלפונים סלולרים. בשבועות האחרונים חלה תסיסה בבתי הכלא בישראל, בהם כלואים מחבלים, לאחר שאלה טענו כי תנאיהם הורעו. בחודש שעבר דקרו אסירים שני סוהרים וכן מספר אסירים אחרים.

גם בחמאס ניסו להתערב בענייני האסירים, כשדרשו מהמשלחת המצרית לככלול בהסכם הרגיעה עם ישראל את ביטול הסנקציות שהוטלו עליהם. "שמנו את סוגיית האסירים הפלסטינים בראש רשימת הדרישות שלנו וסדר העדיפויות", אמר ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור, איסמעיל הנייה, שהוסיף כי "המשלחת המצרית נושאת שלוש בקשות שהעברנו להם הקשורות לאסירים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן