הרב דרוקמן נפגש עם מתן כהנא: "יישר כוח"

שר הדתות מתן כהנא הגיע היום לביתו של זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, השניים שוחחו על ההתקפות האחרונות נגד הרב אריה שטרן והרב דוד סתיו | "מזעזע שדברים כאילו יצאו מפי רב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/10/21 20:45 יח בחשון התשפב

הרב דרוקמן נפגש עם מתן כהנא: "יישר כוח"
הרב דרוקמן עם השר כהנא, צילום: ללא

במהלך פגישה שהתקיימה הערב (א') בין השר לשירותי דת מתן כהנא עם הרב חיים דרוקמן, חיזק הרב את השר מתן כהנא על שהגן על כבודם של הרב אריה שטרן והרב דוד סתיו. זאת לאחר שבשבוע שעבר פורסם בעלון בעריכת רבה של נשר שם כונו בזלזול את שני רבני הערים כרפורמים.


(הפגישה הערב).

הרב דרוקמן פנה לשר הדתות ואמר: "מזעזע שדברים כאילו יצאו מפי רב. אני רוצה לומר לך יישר כח על שהגבת על כך. הקב"ה ישר ורוצה צדיקים ישרים. הקב"ה לא סובל צדיקים שאינם ישרים. חמור מאוד שנאמרו כאלו דברים. יישר כח שהגבת על כך".

כזכור, בשבוע שעבר יצאו דברים קשים תחת ידו של רבה של נשר, נגד רבני הערים הרב אריה שטרן והרב דוד סתיו שאמר עליהם רפורמים. אחרי פרסום הדברים השר לשירותי דת מתן כהנא פנה לרבנים הראשיים לישראל ולמועצת הרבנות הראשית וביקש מהם לגנות את הדברים.

"הגיע לידי עלון "השיעור השבועי" לפרשת לך-לך (גיליון מס' 316) ובו דברי תורה וחיזוק שנאמרו בעצרת לזכרו של הראשל"צ הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל", כתב כהנא במכתב והוסיף: "אני פונה לכת"ר לגנות את הדברים בפה מלא ולצאת בקריאה ברורה לשמור על כבודם של תלמידי חכמים. לא יתכן כי יפורסמו דברים קשים וחמורים מעין אלה על רבנים ותלמידי חכמים בישראל כלאחר יד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן