עונת החתונות נטלה ועוד ארבע: מתנות החתונה הביזאריות ביותר

עונת החתונות חזרה לחיינו ולמרות שאפשרויות התשלום רק גדלות עדיין יש מי שמביא מתנה לחתונה | אספנו לכם את המתנות הגרועות ביותר שאנשים קיבלו | בונוס: מה אמיר חצרוני נתן לזוג המאושר שהזמין אותו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/07/21 11:38 יד באב התשפא

נטלה ועוד ארבע: מתנות החתונה הביזאריות ביותר
מתנת חתונה, צילום: shutterstock

עונת החתונות חזרה ולאור העלייה בתחלואה אף אחד לא רוצה לדחות את הערב המרגש יותר מדי, אבל זוגות יקרים, הערב הולך להיות הערב הכי מדהים בחיים שלכם אבל בכל הקשור למתנות לצ'קים תתכוננו לגרוע מכל, המגזר הסרוג עדיין צריך ללמוד איך שמים צ'ק. לא מאמינים? חכו שתראו את רשימת המתנות ההזויות שאנשים סביבכם קיבלו לחתונה.

הרבה מהסיפורים ששמענו מתחרים על התואר המתנה הגרועה ביותר אבל אין ספק שיש לנו מנצח בפער, זוג אחד פתח את מתנות החתונה והופתע לראות ספל ותחתית מחמר שהאורח הכין לבד, זה היה יכול להיות חמוד אבל מסתבר שהספל נשבר לו בדרך.

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע כך רק באגדות אבל יותר מזוג אחד סיפר שזה אכן קרה. בין צ'קים שמנים לפלטה לשבת, זוג טרי הופתע לגלות שהאריזה התמימה שעטופה דווקא יפה מכילה נטלה, כן נטלה.

חצי מגזר ראה את הסרט 'תעביר את זה הלאה' בפעולות חב"ב שונות, כיאה לאנשים מחונכים הרבה אימצו את המסר של הסרט ואת מתנות החתונה שלהם הם מעבירים הלאה. שמענו יותר מדי סיפורים על זוגות שקבלו ציור או מתנה אחרת שהגיעו עם פתק ברכה נוסף מתחת לעטיפה. שבר את השיא הבחור שהעביר את הגביע שקיבל לחתונה כמו שהוא, עם השם שלו מוטבע על הגביע.

   הרגע המאושר, המתנות פחות.                                                                                             צילום: shutterstock

גם בקרב נותני הצ'קים ישנם אי אלו סיפורי זוועה. אחד הזוגות סיפר כי החבר הקמצן אמנם כן נתן צ'ק בסוף אך להפתעתם (או שלא?) הצ'ק חזר והזוג עוד נאלץ לשלם עליו עמלה.

פרופסור אמיר חצרוני, שידוע בהטרלות ובסיפורים המוזרים שנקשרו לשמו, הוזמן לחתונה לפני מספר שנים והביא איתו את המתנה הכי מוזרה שאפשר. חצרוני הביא לזוג המאושר סיפולוקס והקפיד שיהיה מקולקל.