שר בכיר בקבינט: נתניהו אישר בנייה ב-E1 בגלל החשש מבנט

השר הבכיר הסביר כי "נתניהו חושב על הבחירות ונלחם בבנט כדי למנוע זליגת קולות לימין". על פי הסקרים, "הבית היהודי" מתייצבת על מספר דו-ספרתי של מנדטים - וממשיכה להתחזק

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/12/12 20:53 כז בכסלו התשעג

שר בכיר בקבינט: נתניהו אישר בנייה ב-E1 בגלל החשש מבנט
יחצ, צילום: יחצ

שר בכיר בקבינט המדיני-ביטחוני הודה הערב (ג‘) כי מאחורי מהלך הבנייה באזור מעלה אדומים, בשטח המוגדר E1, ”התגלגל“ בעקבות החשש בלשכת ראש הממשלה מפני כוחו ההולך וגבר של נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, שממשיך ”לנגוס“ מנדטים ממפלגת ”הליכוד-ביתנו“.

השר הבכיר אמר לערוץ 10 כי המועד של ההחלטה איננו מקרי וכי "נתניהו חושב על הבחירות והחליט לבנות בגלל החשש מנפתלי בנט". לדבריו, "המטרה של נתניהו הייתה ליצור רעש ולהילחם בנפתלי בנט כדי למנוע זליגה של קולות לימין. לתכנן שכונה כזו זה בכלל עניין של 5 שנים, לא של רגע. כשתהיה ממשלה חדשה, ויופעל לחץ אמריקני חדש, התכנית הזו תיגנז כפי שקרה בעבר. הממשלה לא תבנה שום דבר".

כוחה הפוליטי של ”הבית היהודי“ הולך ומתחזק בסקרים האחרונים, המנבאים למפלגה בין 10 ל-13 מנדטים. אמש טען העיתונאי עמית סגל, בחשבון האישי שלו בטוויטר, כי בסקרים פנימיים מגיעה ”הבית היהודי“ אפילו ל-15 מנדטים ובכך הופכת למפלגה השלישית בגודלה, משמעותית יותר מש“ס.