קמפיין חדש לבית היהודי: בנט ונתניהו - חזקים ביחד

בקמפיין חוצות חדש מופיעה תמונתו של בנט לצידו של נתניהו, תחת הכותרת "חזקים ביחד". בליכוד לא אהבו את הרעיון וטענו כי הוא מטעה את הציבור: "הצבעה לבנט תחליש את ראש הממשלה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/01/13 14:57 ו בשבט התשעג

קמפיין חדש לבית היהודי: בנט ונתניהו - חזקים ביחד
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

”הבית היהודי“ השיקה היום (ה‘) קמפיין חוצות חדש, בו מופיעה תמונתו של היו“ר נפתלי בנט לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחת הכותרת ”חזקים ביחד“. בכך מדגישים במפלגה את המסר המרכזי של החודשים האחרונים: ”נהיה השותפים המרכזיים של נתניהו בממשלה הבאה, נמליץ עליו לראשות הממשלה ונפעל יחד למען עם ישראל“.

בליכוד-ביתנו, מסתבר, לא כל-כך אהבו את הקמפיין החדש. ”הבית היהודי מטעה את הציבור וגורם לגניבת דעת המצביעים", מסרו במפלגה, "השימוש בתמונת ראש הממשלה לצדו של בנט תחת הסלוגן 'חזקים ביחד', אמור להטעות את הציבור ולגרום לו לחשוב כאילו ראש הממשלה כבר נבחר והוא קורא לתמוך בבית היהודי. זאת בעוד שהאמת היא שהצבעה כזו פוגעת ומחלישה את ראש הממשלה ותקשה על ניהול המדינה וקבלת החלטות".

(קמפיין הבית היהודי, היום. צילום: הבית היהודי)

בנט עצמו הגיב בעמוד הפייסבוק שלו להתרחשויות התקשורתיות והפוליטיות השבוע. ”הליכוד תוקף אותנו על כך שאנחנו דתיים מדי. מפלגת ש"ס תוקפת אותנו שאנחנו חילוניים מדי. ציפי לבני מכנה אותי ימין קיצוני וכו', והחבר'ה מימין מסבירים שאני ותרן“, תיאר בנט בשמץ של הומור והתייחס בביטול גם לדיווח היום ב“מעריב“, לפיו במשך שנתיים לא הסדיר בנט היתר בנייה לביתו הפרטי ברעננה.

”זה בסדר“, הרגיע בנט את תומכיו, ”צריך לעבוד קשה כדי להתקבל למשרת עבד. חבריי ואני הולכים להיות משרתי הציבור שלכם בארבע השנים הקרובות. לא שררה. לא כבוד. רק שליחות עבור כל עם ישראל. ואם צריך לספוג קצת חיצים בחיים הציבוריים, נעשה זאת בשמחה“.