קמפיין "העבודה" יתמקד לראשונה בפנייה ישירה לציבור הדתי-לאומי

מטה הקמפיין של "העבודה" יוזם פגישות עם קבוצות בבתי כנסת וישיבות תיכוניות, אותן יוביל חילי טרופר, המתמודד הדתי-לאומי המשובץ במקום ה-23 במפלגה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/12/12 10:36 כט בכסלו התשעג

קמפיין "העבודה" יתמקד לראשונה בפנייה ישירה לציבור הדתי-לאומי
העבודה, צילום: העבודה

קמפיין מפלגת ”העבודה“ יתמקד גם בציבור הדתי-לאומי, כמעט באופן תקדימי, במסגרתו המפלגה הסוציאל-דמוקרטית תעסוק בפנייה ישירה גם אל חובשי הכיפות הסרוגות. את הקמפיין הדתי-לאומי יוביל המתמודד חילי טרופר, הממוקם במקום ה-23 ברשימת ”העבודה“ לכנסת, תוך התמקדות ”באמונה בדרך הסוציאל-דמוקרטית של המפלגה“.

(יחימוביץ וטרופר במפגש עם דתיים. צילום: פרטי)

מדובר ביעד ברור אותו מובילה יו“ר המפלגה, שלי יחימוביץ‘, המנסה למתן את עמדות השמאל של המפלגה, תוך הדגשת הערכים החברתיים שלה. בשלב זה עוסקים במטה הקמפיין של ”העבודה“ בהכנת סדרה ארוכה של פאנלים, מפגשים עם קבוצות בבתי כנסת, מוסדות חינוך, תנועות וקהילות. במסגרת זו, טרופר, עצמו משובץ בשבועות הקרובים במספר פאנלים בישיבות תיכוניות מטעם המפלגה.

בחוג בית שקיימה לפני כחודש יחימוביץ‘ יחד עם טרופר, בפני קהל ציוני-דתי, עסקו השניים בניסיון ”למשוך“ מצביעים סרוגים. באותה פגישה אמרה יחימוביץ‘ "במדינה הזו שבה המנכ"ל והמנקה שולחים את ילדיהם לשרת כתף אל כתף באותו צבא, אי אפשר לוותר על הסולידריות. במדינה שצריכה להבנות על בסיס חזון הנביאים, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו פערים בלתי נסבלים בין עוני לעושר. פשוט אסור לנו".