דתיים, יחימוביץ‘ בונה גם על הקולות שלכם

יו"ר מפלגת "העבודה" קיימה חוג פעילים יחד עם המתמודד הסרוג לרשימת המפלגה, חילי טרופר, במסגרתו הביעה יחימוביץ‘ תמיכה מופגנת בהצבעה למענו. טרופר עצמו הסביר כי "ככל שאני יותר מוסרי, כך אני יותר דתי"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 28/11/12 13:32 יד בכסלו התשעג

דתיים, יחימוביץ‘ בונה גם על הקולות שלכם

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', מסמנת בבחירות הקרובות יעד חדש - הציבור הדתי לאומי. אמש (ג‘) קיימה יחימוביץ' מפגש בוחרים דתיים יחד עם הנציג הסרוג במפלגה חילי טרופר, איש חינוך ופעיל חברתי המתמודד בפריימריז שיתקיימו מחר.

במפגש שהתקיים בישוב נס הרים ליד ירושלים שוחחו יחימוביץ' וטרופר עם כמאה חמישים איש, בני הציונות הדתית, על ערכיה של מפלגת העבודה וחשיבותה. "אני קוראת לכולכם לעבוד קשה בשביל חילי", קראה יו"ר העבודה לבני הציונות הדתית בכנס, "אני מאוד מקווה ומייחלת ואעשה כל מה שביכולתי כדי שיהיה ברשימה שלנו כבר בכנסת הקרובה".

עוד הוסיפה יחימוביץ' כי "במדינה הזו שבה המנכ"ל והמנקה שולחים את ילדיהם לשרת כתף אל כתף באותו צבא, אי אפשר לוותר על הסולידריות. במדינה שצריכה להבנות על בסיס חזון הנביאים, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו פערים בלתי נסבלים בין עוני לעושר. פשוט אסור לנו".

("הצדק והמוסר חשובים ביותר לחברה שלנו", כנס הפעילים, אמש. צילום: פרטי)

טרופר עצמו הסביר לנוכחים מדוע בחר להצטרף דווקא למפלגת העבודה. "כולם מבינים שהיום הצדק והמוסר, הם הדברים החשובים ביותר לחברה שלנו. בעיניי, ככל שאני יותר מוסרי, כך אני יותר דתי". על ח"כ יחימוביץ' אמר כי הוא ”מתרשם ממנהיגים, וממנהיגה, שרואים את הדמעה בזווית העין של הגר, היתום והאלמנה".

מיותר לציין כי תמיכתה המוצהרת של יחימוביץ‘ בטרופר משפרת את סיכוייו להיכנס לכנסת הקרובה במקום ריאלי ברשימת המפלגה. טרופר, ממקימי עמותת "במעגלי צדק"", עמותת "שכן טוב" ו"קרן פסיפס", סמנכ"ל עמותת "אחריי!" לשעבר ומי שניהל את תיכון ברנקו וייס ברמלה, יהיה לנציג הסרוג במפלגת העבודה, אם אכן יבחר. הוא עשוי למשוך לא מעט מצביעים מתונים מהציונות הדתית, ובעיקר פעילים חברתיים, שלא מוצאים עצמם במפת הכוחות הקיימת.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il