נתניהו נפגש עם דני דיין: "רואים את הסכנות עין בעין"

ראש הממשלה נפגש עם יו"ר מועצת יש"ע, שהתפטר מתפקידו על מנת להביע תמיכה בהצבעה לליכוד-ביתנו. דיין אמר לנתניהו בפגישה כי "אני מרגיש בטוח כשאתה מנווט את ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/01/13 18:36 כז בטבת התשעג

נתניהו נפגש עם דני דיין: "רואים את הסכנות עין בעין"
גדעון מרקוביץ, צילום: גדעון מרקוביץ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (ד‘) עם יו"ר מועצת יש"ע היוצא, דני דיין, שהתפטר מתפקידו על מנת להביע תמיכה פומבית בראש הממשלה וברשימת הליכוד-ישראל ביתנו בבחירות הקרובות.

במהלך הפגישה אמר נתניהו לדיין כי "אנחנו רואים את הסכנות עין בעין. היום אבו מאזן נמצא בקהיר בזמן שראש החמאס שם. הם בודקים איחוד אפשרי בניהם בין הפתח לבין הטרוריסט שביקש להשמיד את מדינת ישראל וירה טילים על ערינו. ולכן אנחנו יודעים שכל שטח שנפנה ייתפס ע״י החמאס ואיראן ואנחנו לא ניתן שזה יקרה".

דני דיין, ששימש כיו"ר המועצה משנת 2007, אמר לנתניהו כי "מהבית שלי במעלה שומרון אני צופה על הקריה, על לשכת ראש הממשלה, ואני חושב שתושבי תל אביב בטוחים שאני גר במעלה שומרון, ואני בטוח במעלה שומרון שאתה מנווט את העניינים מהקרייה“.

דיין אף התייחס לפריחה בהתיישבות ביהודה ושומרון במהלך הממשלה הנוכחית ואמר שיפעל ויסייע על מנת שנתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן