נתניהו לדתיים: הצבעה למפלגה סקטוריאלית - תחליש את ישראל

במכתב שיופץ בסוף השבוע לכלל בתי הכנסת בישראל, קורא ראש הממשלה לבני הציונות הדתית לשלב ידיים עם מפלגת הליכוד-ביתנו ולהניף את דגלי ההתיישבות, החוסן הלאומי ומורשת ישראל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/01/13 10:22 ו בשבט התשעג

נתניהו לדתיים: הצבעה למפלגה סקטוריאלית - תחליש את ישראל
יחצ, צילום: יחצ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה באופן ישיר לבני הציונות הדתית וקורא להם לשלב ידיים עם מפלגת הליכוד ולהניף את דגלי ההתיישבות, החוסן הלאומי ומורשת ישראל.

במכתב אשר יופץ בסוף השבוע הקרוב בכלל בתי הכנסת בישראל, יחד עם עלוני השבת, טוען נתניהו כי השמירה על זהות יהודית מגובשת, היא המפתח להבטחת קיומנו הלאומי. הוא מציין כי הבידול והסקטוריאליות פוגעת בזהות זו, וקורא לבוחרי הציונות לבחור במפלגתו ולא להלך אחר מפלגות קטנות ומחלישות לדבריו.

ראש הממשלה כותב במכתבו כי "מאז ומתמיד הניפה הציונות הדתית את דגל ההשתלבות בחברה ויצירת הגשר עם כל חלקי העם. אנשי הציונות הדתית מסרבים, ובצדק, לפעול מתוך ראייה סקטוריאלית צרה. הם ממלאים תפקידי-מפתח ותופסים עמדות בכירות במדינה, בזכות ולא בחסד".

במכתב, פרט ראש הממשלה את פועלו והישגי הליכוד לציבור הדתי לאומי ולהתיישבות, תוך שהוא מציין כי "ממשלת ישראל בראשותי עשתה מהלכים משמעותיים רבים לקידום ערכינו המשותפים: הכרה רשמית באוניברסיטת אריאל, אישור הקמתם של יישובים חדשים ובניית אלפי יחידות דיור ומבני חינוך ברחבי יהודה ושומרון, מינוי הוועדה לבחינת מצב הבנייה ביו"ש בראשות השופט העליון בדימוס אדמונד לוי, הקמת היכלי תרבות ביהודה ושומרון, חקיקת 'חוק החרם' שאוסר על פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם כלשהו, העברת תקציבים לגרעינים התורניים הפזורים ברחבי הארץ, חידוש חוג התנ"ך בבית ראש הממשלה, השקעה מואצת בפרויקט אתרי מורשת לאומיים, הבאת אלפי תלמידים לחברון וכמיליון תלמידים לכותל המערבי, ועוד. בארבע השנים האחרונות עמדתי בלחצים עצומים, מבית ומחוץ, וניווטתי את דרכה של ישראל במישור הבין-לאומי, תוך שמירה על האינטרסים החיוניים לעמנו. אם אבחר, כך אפעל גם בשנים הבאות“.

נתניהו מוסיף כי "אנו ניצבים היום בפתחה של תקופה לא פשוטה. לפנינו משימות לאומיות עצומות: מבחוץ - האיום האיראני, ומבית - אתגרי החברה הישראלית, הדורשים חוסן פנימי, תחושת לכידות, חיזוק החינוך היהודי והנחלת מורשת עם ישראל לילדינו. לנוכח אתגרים אלה, המדינה זקוקה יותר מתמיד להנהגה חזקה ומגובשת שדרכה מעוגנת עמוק בערכי הנצח של העם היהודי“.

”הצבעה למפלגות קטנות וסקטוריאליות היא טעות שתחליש את ישראל. אל תבזבזו את קולכם", כותב נתניהו, "כאשר יוודעו תוצאות הבחירות העולם כולו יבחן האם מפלגתו של ראש הממשלה התחזקה או נחלשה. רק תמיכה גורפת בליכוד ביתנו תביע את הגיבוי והתמיכה שהעם בישראל מעניק לעמדותיי בעד חיזוק ההתיישבות, בנייה בירושלים ומניעת יכולות גרעיניות מאיראן".

לסיכום קורא נתניהו לציבור הדתי לאומי להצביע למפלגת הליכוד ישראל ביתנו בבחירות הקרובות לכנסת. ”רק תנועה לאומית רחבה ומלוכדת תשכיל לחבר את חלקיה של החברה לכדי שלם הגדול מסכום חלקיו. רק מפלגת שלטון גדולה וחזקה תניף בגאון את דגלי ההתיישבות, האחדות, החוסן הלאומי ומורשת ישראל, ותמשיך את העשייה הפורייה שהתבצעה בקדנציה הקודמת ארבע שנים נוספות“, מסכם נתניהו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן