מאוכזבים בעמוד הפייסבוק של בנט: "רק 12? איך זה קרה?"

קמפיין "הבית היהודי" הדגיש לאורך מערכת הבחירות כי בכוונת המפלגה להיות השותפה הבכירה של נתניהו בקואליציה, אך תוצאות המדגמים דחקו אותה הצידה. האחים והאחיות בפייסבוק - מאוכזבים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 22/01/13 22:51 יא בשבט התשעג

מאוכזבים בעמוד הפייסבוק של בנט: "רק 12? איך זה קרה?"
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

במפלגת ”הבית היהודי“ מנסים לטעון היום כי תוצאות הבחירות הם ”הישג היסטורי“, אך בשטח קשה להסתיר את האכזבה. מפלגתו של נפתלי בנט, שעל פי הסקרים זכתה להיקפים אדירים של 18 מנדטים בשיא ו-14 מנדטים בממוצע, סיכמה את מערכת הבחירות עם סך של 12 מנדטים בלבד, על פי ממוצע מדגמי בחירות הערוצים.

עשרות גולשים הגיבו באכזבה לנתונים ופרסמו הודעות בעמוד הפייסבוק של בנט. ”בגללכם אנחנו הולכים לקבל את אסון אוסלו 2!! בגללכם הימין הולך לבלות 4 שנים באופוזיציה!“, כתב אחד הגולשים לבנט. ”אני לא מאמין. איך זה קרה? זה מאוד מאכזב. אתם עכשיו חייבים לנו הרבה לפעול בכול הכוח ושנדע שלא התבזבזנו“, כתב גולש אחר.

חלק מהגולשים תקפו דווקא את נתניהו והאשימו אותו במפלת המנדטים לימין. ”כל מי שהצביע - עוצמה לישראל, עם שלם, כוח להשפיע - יצא שכרכם ושכרנו בהפסד. איבדנו בגללכם 6 מנדטים לגוש הימין. חוסר האחדות כרגיל. איבדנו קולות לאחד שאין לו תעודת בגרות, הפסדנו לתרבות הדמיון והסלבריטי. הליכוד טיפש שהפנה את הנשק נגד הבית היהודי במקום להפנות אותו ללפיד האינפנטיל ושלי העיתונאית“, כתב אחד הגולשים.