יוצאי יחידות מובחרות מתגייסים למען בנט

בבית היהודי הופתעו מעוצמת המתקפה התקשורתית של הליכוד נגד נפתלי בנט. בסרטון חדש של הליכוד מוצג בנט כסרבן ימני לעומת מרב מיכאלי כסרבנית שמאל. עשרות יוצאי יחידות מובחרות: "נדהמים מהמתקפה נגד חברנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/12/12 07:59 יא בטבת התשעג

יוצאי יחידות מובחרות מתגייסים למען בנט

יוצאי יחידות מיוחדות מתגייסים למען נפתלי בנט, בקרב המגננה שהוא מנהל בימים האחרונים נגד ”הליכוד“ וראש הממשלה בנימין נתניהו: למעלה מ-60 לוחמים במיל‘ מיחידות מובחרות, התגייסו למענו של בנט וחתמו על עצומה שהופנתה לראש הממשלה, בקריאה לחדול ממנה.

"אנחנו, כלוחמי יחידות מובחרות מכל הקשת הפוליטית, עומדים נדהמים מול המתקפה המאורגנת של הליכוד בראשות נתניהו נגד חברנו לצוות ומפקדנו", נכתב בעצומה שפורסמה אמש בחדשות ערוץ 10.

בבית היהודי הופתעו מעוצמת המתקפה התקשורתית של ”הליכוד“ נגד בנט, שבאה לידי ביטוי בראיונות שהעניק ראש הממשלה נתניהו לכל ערוצי הטלוויזיה, מודעות אנונימיות שפורסמו נגד בנט בעיתונים ואפילו סרטון חדש, עליו חתומים ”צעירי הליכוד“, בו מצוטט בנט כמטיף לסרבנות. בנט מככב בסרטון לצידה של מרב מיכאלי, המתמודדת במפלגת ”העבודה“, שבסרטון טוענים כי השניים מהווים דוגמה לסרבנות מימין ומשמאל.

הקמפיין נגד בנט צפוי להתאזן בימים הקרובים, אך ניכר כי במטה בנט מנסים לנצל את המתקפה לטובת חידוד עמדות מול הליכוד. בעמוד הפייסבוק הרשמי של בנט בחרו במטה לשתף את הסרטון שהפיק הליכוד נגדו, לכנותו ”סרטון מביש“ ולקרוא לגולשים לפנות לראשי המטה בליכוד ולתקוף אותם על המעשה. ”תשפטו בעצמכם“, נכתב לגולשים, ”ואז, תפנו מיד לראשי המטה בליכוד, ותאמרו להם את אשר על ליבכם. האם זה ראוי או לא. האם ככה מתנהגים בתוך המחנה הלאומי. יש גבולות לקמפיין בחירות“.