זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

רחל עזריה התראיינה לכיפה, שולי מועלם הוקלטה במסגרת שיר חדש של גל"צ לקראת הבחירות ומגוון חברי כנסת הגיעו לצפון. זה מה שהמועמדים עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/15 17:35 ה באדר התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבטאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת פרויקט 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

מועמדת כולנו לכנסת רחל עזריה בביקור בכורה במדור, ובמקום הטוב ביותר שיכול להיות: משרדי כיפה. כתב כיפה תפס אותה באמצע ראיון מצולם לאתר עם עדי מאמו, שיעלה ביום חמישי בצהריים.

(צילום: כיפה)

עוד פנים חדשות במדור הן של חברת הכנסת שולי מועלם, שהצטלמה היום לשיר בחירות חדש של גלי צה"ל. קבלו אותה בצילום מנצח.

(צילום: דוברות)

במסגרת קמפיין הבחירות נסעו היום חבר הכנסת אלי ישי והמועמד עמיטל בראלי ברכבת מיבנה לאשקלון ושוחחו עם הנוסעים. עובדי הרכבת חיפשו דווקא את ברוך מרזל, שלא הגיע לנסיעה, ואחד הכרטיסנים אמר "סומכים עליו שימחוק לזועבי את החיוך".

(צילום: דוברות)

(צילום: דוברות)



השר אורי אריאל נמצא היום בצפון, ובתמונה אנו רואים אותו נושא דברים בת"ת בחיספין. לאחר מכן המשיך לשיחה עם תלמידי ישיבת ההסדר במעלות בהמשך היום יקנח בכנס בעכו ובקריות.

(צילום: דוברות)

גם חבר הכנסת מוטי יוגב הגיע לצפון. במכינת גל בעכו הוא שוחח עם תלמידי ותלמידות המכינה על האתגרים העומדים לפתחה של מדינת ישראל בחברה, בעם ובבטחון. לאחר מכן המשיך לפגישה עם ראש ישיבת מעלות הרב יהושע ויצמן, לאחר מכן לפגישה נוספת עם הרב צפניה דרורי בקרית שמונה, ולפגישה עם חברי הבית היהודי ונציגי הקהילה הצעירה בעיר. משם למרתון חוגי בית בכרמיאל עד הלילה.

(צילום: דוברות)

חבר הכנסת יוני שטבון ביקר במכינת נוקדים ושוחח עם התלמידים

(צילום: דוברות יחד)

חברת הכנסת אורית סטרוק הגיעה למכינה הקדם צבאית 'מנשרים קלו' במעגן מיכאל והעבירה שיחה לתלמידים.

(צילום: דוברות)

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן סייר בקניון אשקלון ופגש את פעילי השטח. לאחר מכן ערך שיחה עם תלמידי ישיבת ההסדר באשקלון.

(צילום: דוברות)

מועמד הבית היהודי בצלאל סמוטריץ היה בכנס מנהלי הישיבות, ושוחח עם הרבנים כאחד שבא מתוך עולם התורה. משם המשיך סמוטריץ לכנס פעילים באפרת ואחר כך לחוג בית ביישוב בני דקלים.

(צילום: דוברות)

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי השתתף היום בפאנל בחירות בבית ספר שפירא בנתניה

(צילום: דוברות)

ונקנח יום עמוס עם חברת הכנסת עליזה לביא שסיימה את סבב בתי הספר בישיבה בשדה יעקב. "התרשמתי מאד מהמפגשים עם התלמידים והצוותים החינוכיים ברחבי הארץ. גדל פה דור דעתן ואחראי", אמרה לביא.

(צילום: דוברות)