המתיישבים יוצאים בקמפיין נגד נתניהו: "הולך בדרכו של שרון"

ועד מתיישבי בנימין השיק קמפיין חזיתי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כחלק מתעמולת הבחירות, במסגרתו נטען כי נתניהו פעל ויפעל במהשך נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/12/12 16:25 ז בטבת התשעג

המתיישבים יוצאים בקמפיין נגד נתניהו: "הולך בדרכו של שרון"
World Economic Forum-cc-by, צילום: World Economic Forum-cc-by

ועד מתיישבי בנימין השיק היום (ה‘) קמפיין חזיתי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כחלק מתעמולת הבחירות לקראת הכנסת ה-19.

בוועד הפיקו סרטון המזכיר את ההרס והפגיעה בהתיישבות שהיו בתקופתו של נתניהו כראש ממשלה, בטענה כי ביבי פוגע בהתיישבות. “תשובת המדינה לגבי בית עזרא בחברון היתה הקש ששבר את גב הגמל. מקרה בית עזרא רק מציף את חוסר אמינותם של התירוצים של ראש הממשלה כשמיגרון וגבעת האולפנא נהרסו“, טענו בוועד.

יו"ר ועד מתיישבי בנימין, איציק שדמי, הסביר כי ”לאורך כל הקדנציה אמר נתניהו כי היועצים המשפטיים ובג"צ מנעו ממנו לשמור על ההתיישבות. אבל מקרה בית עזרא הוא ההוכחה שביבי באמת לא רוצה. נתניהו חייב להודיע עוד לפני הבחירות שבית עזרא יוחכר ליישוב היהודי בחברון. זה בית יהודי לכל הדעות, ועדת ערר של שלושה שופטים קבעה שהבית צריך להישאר בשליטה יהודית, מייק בלאס כבר פרש מזמן ובכל זאת על חוות הדעת שלו נבנתה תשובת המדינה“.

“נתניהו פשוט לא רוצה והולך עקב בצד אגודל בעקבות מורשת שרון. אני מאמין שחלק מתפקידנו כוועד מתיישבי בנימין הוא להתריע ולשקף את התנהגותו של ראש הממשלה בקדנציה האחרונה ולדרוש ממנו ומחבריו לממשלה להתנהל אחרת לחלוטין לקראת הקדנציה הבאה", ציין שדמי.