"המודיע": "בנט מסוכן לעולם התורה"

הבטאון החרדי של "אגודת ישראל" תקף את "הבית היהודי" בטענה כי מדובר במפלגה שתפגע ותזיק לציבור החרדי בישראל: "המפלגה הזו חמורה הרבה יותר מהמפלגות החילוניות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/01/13 14:49 כ בטבת התשעג

"המודיע": "בנט מסוכן לעולם התורה"
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

העיתון החרדי ”המודיע“, בטאונה של תנועת ”אגודת ישראל“, יוצא היום (ד‘) נגד יו“ר ”הבית היהודי“ נפתלי בנט, בטענה כי הוא יסכן את עולם התורה.

במאמר המערכת של ”המודיע“ נכתב היום כי "התפארותם של אנשי מפלגת הבית היהודי שבקרב תומכי מפלגתם יש כארבעים אחוז של בעלי זכות בחירה המוגדרים כחילונים, יפה למפלגה הזאת. היא אכן מפלגה דתית-חילונית וראוי לדעת כי גם אם בקידמת ה'בית' מציגים עצמם אנשים עם כיפה אבל בפינות הבית ומאחוריו ואפילו במקום השלישי ברשימה לכנסת יש חילונים, עם דעות אנטי חרדיות מובהקות".

"הנסיון המר שלנו מלמד אותנו כי 'דתיים' מסוגו של בנט וחבריו מסוכנים שבעתיים ליהדות התורה, לבניה ולבנותיה", נכתב במאמר, המבקר את עמדותיו של בנט בעד שיוויון בנטל: "כל מי שאינו יהודי חרדי במלוא מובן ההכרה, ההשקפה והערכיות, אינו אוהב אותנו. ברור! ומי שאינו אוהב יהודים חרדים, ומי שסבור שצריך להגיע להסדר כדי לגייס תלמידי ישיבות לומדי תורה - הוא אויב שלנו. נקודה".

"האם בנט אינו סבור בדיוק כמו כל אויבי החינוך החרדי הטהור שחייבים להחדיר את הליב"ה והמיצ"ב למוסדות החינוך החרדיים? אל יתפתו יהודים שיש להם בנים ובנות בחינוך התורני, בישיבות הקדושות ובסמינרים החרדים כי 'הבית היהודי' הוא בית בשבילם“, נכתב בעיתון החרדי, ”מבחינת הסיכון הרעיוני חמורה מפלגה זו דווקא מפני האידיאולוגיה שלה משאר המפלגות החילוניות".