ה"טיים" האמריקאי תוהה: "בנט הוא הפנים החדשות של ישראל?"

המגזין האמריקאי הקדיש כתבה נרחבת לדמותו של נפתלי בנט, הכתיר אותו ככוכב העולה של מערכת הבחירות בישראל וטען כי "הנהירה לבית היהודי מעידה על כך שישראל נעה על עבר הימין הפוליטי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/01/13 19:33 י בשבט התשעג

ה"טיים" האמריקאי תוהה: "בנט הוא הפנים החדשות של ישראל?"
יחצ, צילום: יחצ

מגזין ”טיים“ האמריקאי, הנחשב לאחד מכלי התקשורת החשובים והמשפיעים ביותר בעולם, פרסם בסוף השבוע האחרון כתבה בת תשעה עמודים הכוללת ראיון נרחב עם יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט. בראיון מוצג בנט כמי שתפס את מקומו של יאיר לפיד כ“כוכב העולה“ של הבחירות בישראל וכמי שהצליח לעלות ”למרכז תשומת הלב בישראל“. המאמר התפרסם תחת הכותרת: "האם הרכש החדש בימין הוא הפנים החדשות של ישראל?“.

קרל ויק, עיתונאי ה“טיים“, כתב כי "ישראל נעה אל עבר הימין הפוליטי אפילו מהר יותר מכפי שחשב נתניהו ולא ניתן לצפות להאטה. הנהירה לכיוון הבית יהודי היא העדות הטובה ביותר לכך. הכוח של המפלגה מגיע בעיקר ממצביעים צעירים, ישראלים יהודים שהסקרים הראו כבר מזמן כי הם יותר לאומנים וימניים מהוריהם. אותם סקרים מראים שיותר ממחצית הישראלים רואים את עצמם כאנשי ימין".

זו לא הפעם הראשונה בה בנט זוכה להתעניינות בקרב אמצעי התקשורת בעולם. כבר בסוף חודש דצמבר הקדיש ה“ניו יורק טיימס“ העיתון החשוב בעולם, כתבה מורחבת שעסקה בדמותו של בנט. ”הסקרים בעיתונים מראים שהמפלגה המחודשת שלו, הבית היהודי, שומרת על מקומה כמפלגה השלישית בגודלה עם 15 מנדטים ומומחים אומרים שראש הממשלה נתניהו מתחיל לפחד מהשילוב של הביוגרפיה המושכת של בנט עם הפלטפורמה הימנית, שילוב שיפתה מצביעים לעבור אליו ממפלגתו הדומיננטית של נתניהו, הליכוד ביתנו“, נכתב בעיתון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן