בנט על נתניהו: היו מחלוקות אבל נסתדר בעזרת השם

על רקע דיווח לפיו נתניהו לא ישתף את "הבית היהודי" בקואליציה הבאה, הבהיר היו"ר נפתלי בנט כי הוא "מאוד אוהב את נתניהו" וכי "בוודאי היו מחלוקות אבל אנחנו נסתדר, בעזרת השם"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/12/12 11:57 ד בטבת התשעג

בנט על נתניהו: היו מחלוקות אבל נסתדר בעזרת השם
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, הבהיר אמש (א‘) כי אין בכוונתו לפעול נגד המגזר החרדי בישראל, אך כי הוא סבור כי ”כל שרי הממשלה יהיו מחוייבים לכל עם ישראל ולא לסקטור שלהם. אני דורש מהחרדים ומהרבנות הראשית לישראל לדאוג לכל העם“.

בראיון לרדיו ”קול חי“ אמר בנט כי ”כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא רק שאני לא אויב החרדים, לא תמצאו בעל ברית יותר גדול ממני“. עם זאת, אמר כי "אנחנו רוצים לשלב את החרדים גם במעגל העבודה וגם בשירות צבאי ואזרחי אבל לא בכפייה אלא באהבה והדרגה, דאגה בהתאם לצרכים המיוחדים. אני אגן על לימוד התורה כי לימוד התורה זה אינטרס לאומי של מדינת ישראל".

"אני אהיה בקואליציה עם כל בן אדם שמקבל את הקווים העקרוניים שלי“, הוסיף בנט בראיון, ”אני רוצה שגם החרדים יהיו בפנים. אתם שותפים טבעיים. אם אני אזהה אנטי יהדות או אנטי חרדיות זה לא מקובל עלי כמו גם אנטי תל אביבים. אני לא אוהב אנטי בתוך העם שלנו". לדבריו, ”זה לא בסדר שאנחנו כנבחרי עם ישראל, כמשרתי ציבור, כעבדים של הציבור הישראלי נדאג כל אחד לטריטוריה המצומצמת שלו. לנו למפלגות הדתיות יש אחריות יתרה של לקדש את שם ה' בפוליטיקה ולגרום לזה שעם ישראל יחזור לאהוב את היהדות ואת התורה".

בנט התייחס במהלך הראיון למערכת היחסים בינו לבין נתניהו, על רקע דיווח בערוץ 10, לפיו נתניהו לא מתכוון להכניס את ”הבית היהודי“ לקואליציה בעתיד. "נתניהו התקשר ואיחל מברוק גדול. אני מאוד אוהב את נתניהו. בוודאי היו מחלוקות ויש מחלוקות אני לא חושב שהוא צודק בהכל. אנחנו נסתדר בעזרת השם“, אמר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן