בנט: נתניהו עושה לנו מה שעשו לו אחרי רצח רבין

48 שעות לפתיחת הקלפיות, מוביל נפתלי בנט מתקפה נוספת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוא פתח בקמפיין מכוער נגדנו, במימדים שלא ראיתי אף פעם". בליכוד טוענים: בנט עושה זאת כדי להסתיר את רשימתו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/01/13 09:53 ט בשבט התשעג

בנט: נתניהו עושה לנו מה שעשו לו אחרי רצח רבין
יחצ, צילום: יחצ

48 שעות לפתיחת הקלפיות וזה בדיוק הזמן לקרב מאסף בין שני היריבים המרכזיים של מערכת הבחירות האחרונה - נפתלי בנט וראש הממשלה בנימין נתניהו. אמש (מוצאי שבת) הגיע הקרב בין השניים לשיא נוסף, כשבנט התראיין לערוץ 2 ותקף בחריפות את ראש הממשלה.

בתוכנית ”פגוש את העיתונות“ פנה בנט למצלמה ואמר: "אני קורא עכשיו לנתניהו - אדוני ראש הממשלה, אתה חתום על הקמפיין השפל הזה נגד הכיפות הסרוגות, וזה מזכיר לי בדיוק את מה שעשו לך אחרי רצח רבין. רה"מ פתח קמפיין מכוער במימדים שלא ראיתי אף פעם. לא יכול להיות שנתניהו יורה בתוך הנגמ"ש עוד פעם על הכיפות הסרוגות ולא מבין איזה נזק היסטורי הוא עושה בקריעת קרע עם ציבור, שהעלה אותו לשלטון פעמיים".

בליכוד-ביתנו הגיבו בביטול לדבריו של בנט וציינו כי "בהופעתו ההיסטרית של בנט הוא ניסה להסיט את הדיון מהעיסוק ברשימתו, ולשם כך הוא מוכן אפילו לתקוף באופן מביך ולא ראוי את ראש הממשלה. עצוב שהוא עושה זאת כדי להסתיר את רשימתו ולהטעות את הציבור".

נתניהו עצמו, שהתראיין אף הוא לתוכנית, דחה את דבריו של בנט וקרא לציבור הדתי לאומי להשתלב במפלגת השלטון ולא במפלגות סקטוריאליות.