בנט מבהיר כי הוא מתנגד לסירוב פקודה: "מעוותים את דבריי"

יו"ר "הבית היהודי" מתמודד עם המשבר התקשורתי הראשון בכהונתו ומאשים את "ישראל היום" והליכוד בניסיון "להרוויח כמה קולות". הבהיר כי הוא "מתנגד בכל נפשי לסרבנות, היא תפגע אנושות בצה"ל"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/12/12 12:12 ח בטבת התשעג

בנט מבהיר כי הוא מתנגד לסירוב פקודה: "מעוותים את דבריי"
יחצ, צילום: יחצ

לאחר שדבריו עוררו סערה במערכת הפוליטית וגל גינויים מימין ומשמאל, נדרש היום (ו‘) יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, להבהיר כי הוא לא קרא לסירוב פקודה וכי הוא מתנגד עקרונית לסירוב פקודה בצה“ל, גם במקרה של פינוי יישובים ביהודה ושומרון.

”הבוקר אני כואב. מאד. עזבו רגע פוליטיקה. לא מעניין אותי כרגע מנדטים אלא עתיד צה"ל, הצבא היחידי שיש לנו“, כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו, במה שמסתמן כמשבר התקשורתי המשמעותי ביותר מבחינתו עד כה. ”אני יודע שרבבות צעירים מסתכלים עליי כדוגמא אישית, ובגלל משחקים פוליטיים וספינים תקשורתיים עלול להיגרם נזק לאחדות צה"ל. רבבות צעירים עלולים לחשוב שאני קורא לסרבנות, ולקחת דוגמא אישית מוטעית בעניין. חברים: אני מתנגד בכל נפשי לסרבנות מכיון שסרבנות תפגע אנושות בצה"ל היקר לנו, ואין לנו עוד צבא“, כתב בנט.

בנט האשים את העיתון ”ישראל היום“ אשר תקף אותו בכותרת הראשית הבוקר וטען כי העיתון ו“הליכוד“ בחרו ”לעוות את דבריי ולפגוע בצה“ל כדי להרוויח כמה קולות“. בנט הבהיר כי הוא ”סבור שזו טעות אדירה לעשות שימוש בלוחמי צה"ל לגירוש משפחות מבתיהם כפי שנעשה בגוש קטיף. אני מאמין שעם ישראל, לאחר שהתנסה בזה פעם אחת, מבין את ההשפעות ההרסניות של גירוש על העם שלנו“.

”הייתי מפקד פלוגה בצבא. אני משרת בצה"ל שלנו כבר 22 שנה. אני אוהב את צה"ל ואין דבר יקר לי מצה"ל. אין דבר יותר קשה לי מפגיעה בצה"ל. לכן, אחיי ואחיותיי הצעירים: אסור לסרב פקודה“, הבהיר בנט.