בנט: לפנות מאחזים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטית

יו"ר "הבית היהודי" מאמץ את עמדת הפלג המתון בליכוד-ביתנו וקורא לפינוי מאחזים לא חוקיים שנבנו על קרקעות פרטיות - "כמו שהיו מפנים ברעננה". במפלגה מיהרו לתקן: "אין באמת מאחזים מהסוג הזה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/01/13 18:04 ו בשבט התשעג

בנט: לפנות מאחזים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטית
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, טוען כי ”יש לפנות מאחזים שנבנו על קרקע פרטית פלסטינית כמו שהיו מפנים בית שנבנה על קרקע פרטית ברעננה“. בראיון לתוכנית ”משעל חם“ שישודר הערב בערוץ 2, ניסה בנט לאותת לקראת כניסתו לקואליציה ולקרוא לנתניהו להקים ממשלת מרכז-ימין, יחד עם החרדים, ”קדימה“ ו“יש עתיד“.

לעמדתו זו של בנט, כידוע, שותפה למעשה גם מועצת יש“ע והפלג המרכזי של הליכוד-ביתנו וככל הנראה התבטאות מכוונת זו של בנט נועדה ”להכשיר את הקרקע“ כדי לאותת לנתניהו על כך שהוא שותף טבעי שלו. בנט הוסיף טען בראיון כי "האיום הביטחוני פחות משמעותי וניתן לקצץ בתקציב משרד הביטחון".

במפלגת ”עוצמה לישראל“ הגיבו לדברי בנט וטענו כי "בשבועות האחרונים בנט חתך שמאלה ובסדרת ראיונות ושיחות סגורות הוא חושף שדעותיו דומות לאלה של הליכוד. עוצמה לישראל יודעת שמחלוקות על קרקעות צריכות להפתר ברוח עקרונות דו"ח לוי ולא על ידי הרס יישובים וגרוש יהודים".

מהבית היהודי נמסר בתגובה: "לשמחתנו אין מאחזים העונים על ההגדרה אותה ניסה המראיין להציג, ולכן לא יפונו מאחזים אלא נפעל כדי שהממשלה תשכיל סוף סוף לאשר את דו"ח לוי המציג פתרונות אחרים-שאינם הריסה. רק בית יהודי גדול יגרום לנתניהו לאמץ את דו"ח לוי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן