בנט הודף התקפה משמאל: "זו הארץ שלנו, השיקול הוא לא רק ביטחוני"

יו"ר "הבית היהודי" מתייחס לקמפיין שמובילים נגדו ארגוני שמאל, בטענה כי נימוקיו למען ההתיישבות אינם פרקטיים אלא משיחיים ואידיאולוגיים. "אתם צודקים", טען בנט, "אני מאמין כי הארץ הזו שייכת לנו וזו זכותנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/12/12 13:34 כז בכסלו התשעג

בנט הודף התקפה משמאל: "זו הארץ שלנו, השיקול הוא לא רק ביטחוני"
פייסבוק, צילום: פייסבוק

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, מתמודד בימים האחרונים עם ”התקפה“ תקשורתית מצד ארגוני שמאל, בעיקר ברשתות החברתיות, בקמפיין חדש שטוען כי ”בנט משקר“ בכך שהוא מנמק את תמיכתו בהתיישבות רק מסיבות ביטחוניות, בעוד ארגוני השמאל טוענים כי עיקר משנתו היא אידיאולוגית. במודעות שפורסמו ברשתות החברתיות נטען כי בנט ”משקר בפנים“ וכי נימוקיו אינם פרקטיים או פרגמטיים אלא בעיקר משיחיים-אידיאולוגיים.

(המודעות נגד בנט. צילום: פייסבוק)

בנט נדרש היום לסוגיה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו וטען, למעשה, כי ארגוני השמאל - צודקים. ”אני באמת מאמין שמעל לכל, יש לעם היהודי זכות היסטורית על ארץ ישראל. מההבטחה לאברהם, דרך כיבוש הארץ על ידי יהושע בן-נון, קרבות גדעון, ממלכת דוד ושלמה, שלטון המכבים, בית שני, האחיזה של 2000 שנה של יהודים בארץ (לאורך כל ההיסטוריה היו כאן יהודים, גם אם מועטים), התפילות שהעם היהודי התפלל 3 פעמים ביום, שיבת ציון, הבילויים, אנשי העלייה השנייה, לוחמי המחתרות, אנשי יחידה 101, משחררי הכותל, לוחמי יום כיפור, מלחמת לבנון הראשונה והשנייה, ועם ישראל בימינו“.

”זו האמת“, טען בנט, ”ארץ ישראל שייכת לעם ישראל לא מנימוקים פרקטיים, אלא בגלל זכותנו עליה. גם דוד בן גוריון ראה זאת כך. בבואו לוועדת פיל, נשאל בן גוריון מדוע מגיעה לנו מדינה. הוא אמר: "המנדט שלנו זה התנ"ך". בקיצור, אחיי בשמאל: קלעתם. תודה שהבהרתם לכולם“.