בנט: "אני ושרה נתניהו היינו יחד בקורס טרור"

בראיון לערוץ 10 "פלט" יו"ר "הבית היהודי" הערת אגב, שאולי מלמדת על היחסים העכורים בין השניים, שהביאו לפרישתו מתפקידו כרל"ש נתניהו כשהיה יו"ר האופוזיציה. במפלגה מבהירים: זה היה בהומור

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 16/01/13 12:03 ה בשבט התשעג

בנט: "אני ושרה נתניהו היינו יחד בקורס טרור"
הבינתחומי הרצליה, צילום: הבינתחומי הרצליה

לכל אורך מערכת הבחירות השתדל יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, שלא להזכיר את צמד המילים ”שרה נתניהו“. כמעט בכל ראיון עלתה השאלה שביקשה לברר מה הביא לפיטוריו או עזיבתו את לשכת נתניהו בעת ששימש כראש לשכתו, כשנתניהו היה יו“ר האופוזיציה. מאחורי הדברים עומד ככל הנראה סכסוך בין בנט לבין שרה נתניהו, שהביא לפרישתו מהתפקיד.

בעוד יש מי שטוען כי היחסים העכורים בין השניים עלולים להוביל לכך ש“הבית היהודי“ תמצא עצמה מחוץ לקואליציה הבאה, בנט חזר והדגיש את המסר הקבוע: ”אני אוהב את נתניהו, זה הכל עניין של מנדטים. אם נקבל מספיק מנדטים ויהיה לנו מספיק כוח - נהיה בקואליציה כשותפים בכירים“.

אלא שהבוקר, בראיון לערוץ 10, פליטת פה אחת של בנט הזכירה לציבור הרחב משהו מאותם יחסים מורכבים. בראיון נשאל בנט אם יוכל לשתף פעולה עם נתניהו למרות ההיסטוריה הקשה ביניהם, אמר בנט כי הם יוכלו להתגבר על המשקעים משום ששרתו באותה היחידה - סיירת מטכ"ל. כשנשאל לגבי שרה נתניהו אמר: ״שרה ואני שירתנו בעיקר בקורס טרור ביחד“. אחרי כמה רגעים התעשת והבהיר, כאותו מסר קבוע, כי ”אין שום דבר ש-15 מנדטים לא ירפאו, צריך לרדת מהרכילויות האלה. נתניהו ואני נעבוד יפה מאוד“.

במפלגה הבהירו כי "הבית היהודי ישמור בממשלה הבאה על ראש הממשלה נתניהו כדי שנוכל לטפל בממשלה בנושאים החברתיים הבוערים ובחיזוק ההרתעה של ישראל. המשך השאלות על רעיית ראש הממשלה ייענו אך ורק בהומור, ולא ניתן יד לפגיעה בראש הממשלה דרך רעייתו. נבקר אותו עניינית על פועלו וכך אנו ממליצים לכולם".