בבית היהודי זועמים על מודעות אנונימיות נגד בנט

במודעות שפורסמו ב"מעריב" ו"הארץ" נכתב כי "בנט חסר אחריות - תומך בסרבנות". בבית היהודי טוענים כי הליכוד עומד מאחורי הפרסום וכי ההתקפה נגד בנט החלה בשבת - בידיעה כי הוא אינו מסוגל להגיב

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 23/12/12 13:35 י בטבת התשעג

בבית היהודי זועמים על מודעות אנונימיות נגד בנט

בבית היהודי זועמים על פרסום מודעות אנונימיות נגד יו“ר המפלגה, נפתלי בנט - ומאשימים בכך את תנועת הליכוד: היום (א‘) פורסמו בעיתונים ”הארץ“ ו“מעריב“ מודעות שהתפרסמו בעילום שם, עליהן נכתב כי "בנט חסר אחריות - תומך בסרבנות!". תחת תמונתו של בנט צוטטה אמירה מהראיון שמסר ביום חמישי האחרון בערוץ 2: "חלק מובנה מלהיות חייל זה סירוב פקודה“.

("אקט פחדני", המודעה נגד בנט. צילום: מתוך מעריב)

ב“בית היהודי“ ציינו היום כי "מוטב שהליכוד, המפרסם הבוקר מודעות בעילום שם נגד נפתלי בנט כאחרון הפחדנים, ילמד לומר דברים נכוחה ובאומץ: האם הם תומכים במדינה פלסטינית ובפינוי יהודים מביתם, או שהם ימשיכו לעסוק בבהלה בשאלה איך ייראה הגירוש הבא שהם מתכוונים לבצע".

עוד טוענים במפלגה כי ”ראש הממשלה ערך ראיונות ביום שישי תוך שהוא מאלץ חילונים לחלל שבת. הליכוד פעל בשבת ,כשנכנסה השבת נגד הציבור הדתי לאומי תוך תדרוכים וכתבות מכפישות נגד הבית היהודי, נפתלי בנט, אורית סטרוק ואחרים ברשימה - כשידע שאנחנו לא יכולים להגיב“.

בליכוד לא הכחישו כי הם עומדים מאחורי המודעות וציינו כי הם ”רואים בסרבנות תופעה ארסית לחברה הישראלית ולצה"ל. מי שתומך בסרבנות מימין אינו יכול להתנגד לסרבנות משמאל. אנחנו פועלים בכל דרך, כולל מודעות, על מנת להסביר לציבור את הסכנה שבתופעה ושהגיבוי לסרבנות היא עמדה פוליטית חסרת אחריות".

בכנס שהתקיים היום באוניברסיטת תל אביב אמר בנט כי "עברתי שבת לא פשוטה, לא בגלל כן מנדטים ולא. לדעתי נרוויח מזה. הסוגיה מהותית. אני רוצה להבהיר - הפקודה לפנות כפר ערבי או יישוב יהודי על פי החלטת ממשלה זה דבר נורא אבל זה מתנגש מול ערך כבד אחר - ערך ציות החוק. בהתנגשות קשה מנשוא קורא לכל מפקד, חייל, אני - נפתלי בנט רב סרן במילואים, לקיים את פקודות צה"ל כי יש צה"ל אחד. אם כל אחד יעשה כרצונו לא יהיה לנו צבא".