אורבך: המתקפה של הליכוד נגדנו רק תחזק אותנו

ח"כ אורי אורבך טוען כי מתקפת הליכוד נגד נפתלי בנט, בעקבות דבריו בנושא סירוב פקודה, תגרום לכך שהציבור הדתי "יתכנס ויתלכד סביב הנציגות האותנטית שלו, ולא במפלגה שבוחרת להעליב את כולנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/12/12 15:02 יא בטבת התשעג

אורבך: המתקפה של הליכוד נגדנו רק תחזק אותנו
יעקב גולן-cc-by-sa, צילום: יעקב גולן-cc-by-sa

ח“כ אורי אורבך, המתמודד ברשימת ”הבית היהודי“ לכנסת ה-19, יוצא היום (ב‘) להגנתו של יו“ר המפלגה נפתלי בנט, לאור המתקפה המתוכננת שמוביל נגדו ”הליכוד“, מאז התראיין לתוכניתו של ניסים משעל בערוץ 2 והתייחס לסוגיית סירוב פקודה.

”המתקפות האחרונות של הליכוד על בנט והבית היהודי רק מוכיחות כמה הליכוד מנותק מהרגישויות ומהאווירה של מצביעי הציונות הדתית“, טוען אורבך, ”הרי ההאשמה של הציונות הדתית ב"סרבנות", ועוד מפי "חברינו" בליכוד, מזכירה את ההסתערויות העונתיות של השמאל על הציבור שלנו“.

("אנחנו השותפים של הליכוד, לא המשרתים הכנועים שלו". בנט בראיון, בחמישי שעבר. צילום: ערוץ 2)

אורבך טוען כי המהלך רק ”גורם לכך שאנחנו דווקא נתכנס ונתלכד סביב הנציגות האותנטית של הציבור שלנו, הבית היהודי, ולא במפלגה שבוחרת להעליב את כולנו“. לטענתו, המהלך רק יוביל לעלייה במנדטים לבית היהודי, שכן ”הליכוד החילוני והפופוליסט, ונתניהו בראשו, לא מסוגל להבין מה שכל מצביע הבית היהודי כבר שכח מזמן: אנחנו מוכנים להיות השותפים של הליכוד, לא המשרתים הכנועים שלו“.

בתוך כך, בסקר שפורסם היום באתר ”מאקו“ זוכה ”הבית היהודי“ ל-13 מנדטים - יציבות בסקרים האחרונים, חרף מתקפת הליכוד והסערה שעוררו דבריו של בנט בראיון בתוכנית ”משעל חם“.