בבית היהודי תוקפים: "עופר וינטר הפך ליעד אסטרטגי"

יו"ר סיעת הבית היהודי, שולי מועלם רפאלי, מתחה ביקורת חריפה על אי קידומו של הקצין הדתי הבכיר, "תוצאת המאבק ב'הדתה'. ההפסד כולו שלנו". סמוטריץ': "מערכת שלא יודעת להעריך אותו לא ראויה לו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/06/18 12:16 כח בסיון התשעח

בבית היהודי תוקפים: "עופר וינטר הפך ליעד אסטרטגי"
בנט, מועלם וסמוטריץ', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

במערכת הפוליטית קיבלו היום (שני) בזעם את הידיעה על כך שתא"ל עופר וינטר לא קודם לתפקיד מפקד אוגדה ותקפו את צה"ל על החלטת הרמטכ"ל.

"עופר וינטר הפך ליעד אסטרטגי מצד כל אותם הגורמים הנאבקים ב'הדתה' בצה"ל והיום ניתן לראות את התוצאה", אמרה יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי.

לדבריה, "עופר הוא ללא כל ספק מהקצינים המוכשרים והטובים ביותר שיש בצה"ל. עם רקורד פיקודי עשיר בשטח והישגים מבצעיים, היה וינטר אמור להתקדם לתפקידים פיקודיים בכירים בצבא ההגנה לישראל. ההפסד כולו שלנו".

לדברי הביקורת הצטרף גם חברה למפלגה, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שצייץ בטוויטר: "אם אני עופר וינטר אני פושט את המדים ויוצא לאזרחות. מערכת שלא יודעת להעריך אותו לא ראויה לו".

עוד הוא כתב כי "באזרחות ידעו ללא כל ספק להעריך את האיכויות שלו ולאמץ אותן בשתי ידיים והוא יוכל לתרום רבות למדינה ולעם בכל מסגרת שיבחר ולהשאיר אבק לפוליטרוקים בצבא, שרוצים להשאיר את שולחן המטכ"ל נקי מכיפות".