עכשיו זה רשמי: החרדים בי-ם לא יתאחדו סביב מועמד חרדי

אחרי שפורסם כי דגל התורה וש"ס יתמכו במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים, היום (ה') יוצאת הודעה רשמית מטעם אגודת ישראל לפיה יוסי דייטש הוא המועמד שלהם לראשות העיר. משמע, קולות החרדים יפוצלו

חדשות כיפה גלעד כהן 20/09/18 15:59 יא בתשרי התשעט

עכשיו זה רשמי: החרדים בי-ם לא יתאחדו סביב מועמד חרדי
יוסי דייטש המועמד המוביל, צילום: פלאש 90

הבחירות בירושלים: אמש (ד') פורסם ב'כיפה' כי ש"ס ודגל התורה החליטו לתמוך במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים. כעת יוצאת הודעה מטעמה של הצלע החרדית-השלישית בעיר, אגודת ישראל, לפיה יוסי דייטש הוא המועמד שלהם לראשות העיר. מה שאומר כי הקול החרדי בבחירות המקומיות הקרובות (30 באוקטובר) יפוצל בין שני מועמדים. משה ליאון ויוסי דייטש.

כפי שמפרסם העיתונאי בן כספית, אגודת ישראל הוציאה היום (ה') הודעה רשמית אשר לפיה המועמד שלה לראשות עיריית ירושלים הוא חבר מועצת העיר, יוסי דייטש. כזכור, עד היום לא הוציאה אגודת ישראל הודעה רשמית על תמיכתה בדייטש לראשות העיר. בהודעה נאמר "בישיבת וועדת השמונה של ראשי אגודת ישראל, הוחלט כי המועמד החרדי, הרב יוסף דייטש שקיבל את ברכתם של מרנן ורבנן, חברי מועצת גדולי התורה הוא המועמד לראשות עיריית ירושלים." דברי ההודעה.

אתמול (ד') בצאת יום הכיפורים, פורסם כי ש"ס ודגל התורה הודיעו על תמיכתם בחבר מועצת העיר, משה ליאון. התוצאה שנובעת משני הפרסומים הללו היא כי הקול החרדי בבחירות המקומיות הקרובות שיתקיימו בסוף אוקטובר יתפצל בין שני מועמדים. ש"ס ודגל התורה (ליטאים) יצביעו למשה ליאון, ואגודת ישראל (חסידים) יצביעו למועמד החרדי, יוסי דייטש.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן