אריאל עלה להר הבית: "מקווים שתשעה באב יהיה יום שמחה"

אחרי שרה"מ התיר לשרים וחברי כנסת לעלות למקום הקדוש, ביקר שר החקלאות במתחם. אחריו עלתה ח"כ שרן השכל שאמרה: "מאוד מתרגשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/18 12:04 כה בתמוז התשעח

אריאל עלה להר הבית: "מקווים שתשעה באב יהיה יום שמחה"
השר אורי אריאל בביקור בהר הבית, צילום: דוברות השר אריאל

יו"ר האיחוד הלאומי ושר החקלאות, אורי אריאל, עלה הבוקר (א') להר הבית, לאחר שבשבוע שעבר התיר ראש הממשלה לחברי כנסת ולשרים לבקר במקום בתום הפסקה של יותר משנתיים.

"אנו מקווים ומתפללים שתשעה באב יהיה יום שמחה כפי שהנביא אומר, שיבנה בית המקדש, שלא יהיו יותר צומות ונוכל להקריב את כל הקרבנות שעליהם קראנו בפרשת פנחס בשבת. שנוכל גם לקיים אותה ולא רק ללמוד עליה. יהי רצון, בעזרת השם, ברכת כהן על כל העולים להר", אמר אריאל במהלך ביקורו.

אחרי ביקורו של אריאל ניצלה גם ח"כ שרן השכל מהליכוד את ההיתר, וביקרה בהר הבית. במהלך ביקורה היא סיפרה כי עלייתה האחרונה למקום היתה יומיים לפני שהושבעה לתפקידה כחברת כנסת. 

"ידעתי שככל הנראה מרגע שאושבע לא אוכל לחזור למקום הכי קדוש לנו ואני מאוד מאוד מתרגשת. זו הפעם הראשונה שאישרו לי כחברת כנסת לעלות להר הבית. זה המקום הכי קדוש למדינה שלי, לתרבות שלי, להיסטוריה שלי ולדת שלי. אני מתרגשת ונרגשת עם כל הצוות שלי להגיע לכאן ולהרגיש את המקום שהכי קדוש לנו כעם, כתרבות כדת וכהיסטוריה", אמרה השכל.

השכל אף בירכה במקום חתן בר מצווה שעלה להר הבית, ואיחלה לו שיזכה להמשיך במסורת היהודית ולחזק את החיבור למקום.

ח"כ שרן השכל בביקור בהר הבית

ח"כ שרן השכל בביקור בהר הביתצילום: אברהם בלוך, מטה ארגוני המקדש

ח"כ שרן השכל בביקור בהר הבית

ח"כ שרן השכל בביקור בהר הביתצילום: אברהם בלוך, מטה ארגוני המקדש

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן