"ג'ייסון גרינבלט צריך להבין שאבו מאזן הוא רוצח שפל"

שליחו של טראמפ למזרח התיכון פרסם גינוי למודעות הקוראות לחסל את יו"ר הרשות הפלסטינית. תנועת 'דרך חיים' העומדת מאחורי המודעות: "למר גרינבלט קשה להשלים עם העובדה שהמנהיג הערבי הוא רוצח שפל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/18 21:15 ד בטבת התשעט

"ג'ייסון גרינבלט צריך להבין שאבו מאזן הוא רוצח שפל"
אבו מאזן, צילום: פלאש 90

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של הנשיא טראמפ למזרח התיכון, פרסם הערב בחשבון הטוויטר שלו גינוי למודעות שנתלו על ידי פעילים בתנועת דרך חיים ובהם קריאה לחסל את ראש הרשות אבו מאזן.
גרינבלט ציין כי הוא מגנה הסתה משני הצדדים.

‎‏https://twitter.com/jdgreenblatt45/status/1072906932678221826?s=09

בתגובה אומר אורי קירשנבום מהנהלת "דרך חיים": "כמי שאחראי להתניע את המו"מ בין ישראל לערביי יו"ש למר גרינבלט קשה להשלים עם העובדה שהמנהיג הערבי הוא רוצח שפל ושהרשות מתקצבת במליונים רבים משכורות למחבלים.
הערב התבשרנו על חיסולו של אחד המחבלים שרצח תינוק במעי אמו. גורל זהה צריך להיות גם לאבו מאזן שיתחיל ממחר לשלם משכורות לחוליית המחבלים שנתפסה".

המודעות שנתלו לאחר הפיגוע בעפרה עוררו תהודה רבה בישראל וברחוב הערבי וגררו גם את בכיר הרש"פ סאיב עריקאת להתבטא בעניין ולדרוש מממשלת ישראל לגנות אותם.

נריה אופן, חבר מועצה בתנועת "דרך חיים" וממובילי הקמפיין מסר: "כולם מדברים על חמאס וחיזבאללה האיומים הגדולים, אבל צריך לזכור שהשיטה של אבו מאזן – ביטוח למחבלים – היא זו שבפועל אחראית היום סטטיסטית ליותר דם של יהודים".