ארגון הטרור IHH פרסם תמונה של בנט תחת הכותרת: היטלר חי

לאחר תקיפתה של איילת שקד בידי ארדואן והשוואתה להיטלר, הגיע גם תורו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. ארגון הטרור הטורקי פרסם תמונה של בנט עם ציטוט שקרי וכותרת 'היטלר חי'

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/07/14 15:34 יט בתמוז התשעד

ארגון הטרור IHH פרסם תמונה של בנט תחת הכותרת: היטלר חי
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לפני יומיים האשים ראש ממשלת טורקיה ארדואן כי חברת הכנסת איילת שקד היא כמו היטלר, אך מסתבר שזה לא מספיק. ארגון הטרור IHH, אשר אחראי בין היתר למשט הטורקי על גבי סיפון המרמרה, פרסם תמונה של יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט עם ציטוט שקרי וכותרת 'היטלר חי'.

בפוסטר שהוציאו אנשי הארגון נראה בנט על רקע צלב קרס כשהוא מחייך ולידו הציטוט 'אין בעיה להרוג ערבים'. בנוסף נכתב 'היטלר חי'.

פרסום הפוסטר הוא חלק מתעמולה אנטי ישראלית על רקע מבצע צוק איתן בעזה והמשך תקיפות חי האוויר בעזה. כזכור, ביום שלישי האחרון השווה ראש ממשלת טורקיה רג'פ טייפ ארדואן את דעותיה של חברת הכנסת איילת שקד לאלה של אדולף היטלר. ארדואן ליקט מספר משפטים של ח"כ שקד, שציטטה מאמר של אורי אליצור ז"ל ותהה "ומה ההבדל בין האישיות שלה לאישיות של היטלר?".

IHH, הוא ארגון טורקי אסלאמי הפעיל ברחבי העולם אשר הוכרז כארגון טרור אסלאמי על ידי מספר מדינות ובהן ישראל והולנד. הארגון נוסד ב-1995 במטרה לספק סיוע הומניטרי באזורי מלחמה. ב-2010 הוציא הארגון את המשט לישראל על גבי המרמרה, שם נהרגו מספר פעילים ומספר לוחמי שייטת 13 נפצעו.