"אם היו בזמני כבישים עוקפים – לא הייתי נפצע אנושות"

דב קלמנוביץ' שנפצע באורח אנוש בפיגוע לפני כמעט 30 שנה, הגיע למאהל המחאה של המשפחות השכולות וראשי המועצות ביו"ש שם סיפר את שאירע לו ותקף את הממשלה: "אני לא מבין את ההתמהמהות, מדובר בפיקוח נפש. מספיק אנשים נרצחו ונפצעו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/11/17 09:12 יח בחשון התשעח

"אם היו בזמני כבישים עוקפים – לא הייתי נפצע אנושות"
קלמנוביץ במאהל המחאה, צילום: ללא קרדיט

המשנה לראש עיריית ירושלים, דב קלמנוביץ' ביקר אמש (ב') באוהל המחאה של המשפחות השכולות וראשי הרשויות ביהודה ושומרון ותקף את התנהלות הממשלה.

"אותו יום ארור בשנת 88' לא יוצא לי מהראש כל יום מאז הפיגוע", הוא תיאר את הרגשתו כנפגע טרור והמשיך לספר כיצד נפצע, "הייתי בדרכי לבית אל ולפתע הושלך לעבר מכוניתי בקבוק תבערה שהפך את הרכב ברגע אחד למלכודת אש. נשרפתי אנושות בכוויות בדרגה שלישית".

קלמנוביץ' הוסיף כי מטרת המאבק כיום עשויה הייתה להציל אותו אז, "כמובן, שאם היו בזמני כבישים עוקפים לא הייתי הופך לנכה לכל החיים. המחיר שאני ומשפחתי שילמנו ועודנו משלמים – קשה, קשה מאוד".

המשנה לראש עיריית ירשולים תקף את התנהלות הממשלה בנושא וטען כי מדובר בהפקרת התושבים, "אני לא מבין את התמהמהות הממשלה, מדובר בפיקוח נפש. עלינו לעשות ככל יכולתנו על מנת לאפשר למתיישבים חיים בטוחים ונורמאליים. אני קורא מכאן לממשלת ישראל   העברו מידית את התקציבים הנדרשים למען ביטחון חייהם של המתיישבים ביו"ש. מספיק אנשים נרצחו אנשים נפצעו בכבישים הסמוכים לכפרים – הגיע הזמן לפתרון ארוך טווח  ללמעלה מ400,000 תושבי מדינת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן