אלו חברי הוועדה שימליצו על יו"ר האיחוד הלאומי הבא

מפלגת האיחוד הלאומי תכנס ועדה שתמליץ על זהותו של יושב הראש הבא של המפלגה, ותבחר בין היו"ר הנוכחי השר אורי אריאל ובין ח"כ בצלאל סמוטריץ'. במפלגה מכחישים את הדברים "ספקולציה חסרת בסיס"

חדשות כיפה מירב כהן 23/12/18 16:44 טו בטבת התשעט

אלו חברי הוועדה שימליצו על יו"ר האיחוד הלאומי הבא
מי היו"ר הבא? אריאל וסמוטריץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ביום רביעי הקרוב צפויה להתכנס ועדה מסדרת, שעשויה לקבע מי יהיה יו"ר האיחוד הלאומי הבא היו"ר הנוכחי השר אורי אריאל או הטוען לכתר ח"כ בצלאל סמוטריץ'. במידע שהגיע לכיפה נודע כי הוועדה תורכב משלושת חברי הנהלת המפלגה- שריה דמסקי, חמוטל כהן ושמעון פרצ'יק. 

הוועדה שתנסה לקבוע את זהותו של היו"ר הבא של המפלגה או תייצר פתרונות פוליטיים אחרים. לאחר המלצתה של הוועדה ההחלטה תעבור להנהלת המפלגה, ומשם להצבעה במרכז המפלגה. 

מפלגת באיחוד הלאומי הכחישו את הדברים: "מרכז המפלגה מונה כ-120 חברים כולם אנשי מעשה רציניים,  והם ורק הם יחליטו ויקבעו מי יעמוד בראש המפלגה ומה יהיה הרכב הרשימה לכנסת. כל ספין אחר הוא ספקולציה חסרת בסיס". גם בסביבתו של ח"כ סמוטריץ' מיהרו להכחיש את הדברים, אולם בסביבתו של השר אריאל טענו שהדברים אינם מדויקים. 

בחודש שעבר אמר ח"כ סמוטריץ' לכיפה כי הוא בוחן את האפשרויות שיתמודד לראשות המפלגה "זה לא סוד שבתקופה האחרונה אני מקבל הרבה פניות, מהציבור בשטח מחברי המרכז, רבנים ואנשי מעשה להגיש את התמודדותי בבחירות הפנימיות באיחוד הלאומי" והוסיף, " יש לי כבוד גדול לשר לאורי אריאל כמי שמוביל את המפלגה ואני שוקל את צעדיי.