סמוטריץ' על האפשרות שיתמודד מול אורי אריאל: "שוקל את צעדיי"

פנחס ולרשטיין כינה את תומכי ישראל גנץ "קבוצה בתקומה", והאשים כי היא מתכננת "להדיח את השר אורי אריאל". בצלאל סמוטריץ' בתגובה ל'כיפה': "ברור לי שבמקרה של התמודדות היא תהיה מתוך כבוד והערכה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/10/18 20:56 יד בחשון התשעט

סמוטריץ' על האפשרות שיתמודד מול אורי אריאל: "שוקל את צעדיי"
מכבד את אריאל, אך אולי יתמודד מולו. סמוטריץ', צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

ח"כ בצלאל סמוטריץ' סיפק הערב (שלישי) רמז עבה כי ככל הנראה פניו להתמודדות על ראשות האיחוד הלאומי. לאור האשמותיו של פנחס ולרשטיין , כאילו יש ניסיון להדיח את השר אריאל, הוא אמר ל'כיפה' כי האפשרות שיתמודד מול היו"ר המכהן בהחלט נמצאת על השולחן.

"זה לא סוד שבתקופה האחרונה אני מקבל הרבה פניות, מהציבור בשטח מחברי המרכז, רבנים ואנשי מעשה להגיש את התמודדותי בבחירות הפנימיות באיחוד הלאומי", אמר סמוטריץ' ל'כיפה'.

לצד זה הוסיף כי יש לו "כבוד גדול לשר לאורי אריאל כמי שמוביל את המפלגה ואני שוקל את צעדיי. ברור לי שבמקרה של התמודדות היא תהיה מתוך כבוד והערכה הדדיים וטובת המפלגה והציבור יהיו לנגד עיני כולנו".

פנחס וולרשטיין

יודע במה הוא מאשים את סמוטריץ'? פנחס וולרשטייןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

דבריו של חבר האיחוד הלאומי-הבית היהודי הגיעו על רקע דברים שכתב אחד מראשי מפעל ההתיישבות, פנחס ולרשטיין, שהביע בפוסט בפייסבוק תמיכה בשילה אדלר לראשות מועצת בנימין ותקף בחריפות את המועמד השני ישראל גנץ.

"החלטתי לתמוך בשילה אדלר בזכות כישוריו ותפילתי שיהיה ראוי לשליחות זו", כתב ולרשטיין וציין כי "החלטתו של ישראל גנץ לייצג את עמדות קבוצה מוגדרת במפלגת תקומה – האיחוד הלאומי! (שבין היתר שמה לה למטרה להדיח את השר אורי אריאל.) אז בואו לא נתבלבל!".

עוד כתב מנכ"ל מועצת יש"ע וראש מועצת בנימין לשעבר כי "למי שמאמין בעמדות הקבוצה בתקומה- איחוד לאומי. שהכל או לא כלום! אכן צודקים בבחירת ישראל גנץ". לסיום הוא חזר על המשוואות שיצר, "ישראל גנץ = קבוצה בתקומה. שילה אדלר= כלל החברה הציונית הלאומית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן