אחרי 20 שנות נתק: שרה נתניהו נפגשה עם אחיה

כשני עשורים לאחר שהביקורת הפומבית על בעלה הביאה לסכסוך משפחתי, הוזמן ד"ר חגי בן ארצי לחוג התנ"ך בבית ראש הממשלה. "הייתה שיחה טובה, מתפלל שיהיה לזה המשך", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/18 16:38 ז בסיון התשעח

אחרי 20 שנות נתק: שרה נתניהו נפגשה עם אחיה
שרה נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לראשונה מזה כ-20 שנה חלה התחממות ביחסים בין אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לאחיה, ד"ר חגי בן ארצי. בשבוע שעבר הוזמן בן ארצי לראשונה להשתתף בחוג התנ"ך בבית ראש הממשלה, והשניים שוחחו ביניהם על הלימוד המשותף.

לפני חג הפסח התראיין בן ארצי ל"כאן מורשת" והביע את רצונו להתפייס עם אחותו לאחר כשני עשורים של נתק ביניהם. אמש, בריאיון נוסף בערוץ הרדיו סיפר בן ארצי על המפגש. 

"שמחתי להיות מוזמן בשבוע שעבר לחוג התנ"ך בבית ראש הממשלה. זו הפעם הראשונה שהוזמנתי ושמחתי להשתתף. שימח אותי לראות שראש הממשלה ואשתו, למרות לוח הזמנים העמוס והצפוף שלהם, מוצאים זמן - שלוש שעות - ללמוד תורה לקראת חג השבועות. זה בהחלט משמח, מרענן".

לדבריו, "למדנו ביחד, זו הייתה השיחה הכי טובה. אני מקווה שבהמשך הקשר יתחדש גם בתחום המשפחתי והאישי. מתפלל שיהיה לזה המשך, בעזרת ה'. זה טוב למשפחה ואולי גם לעם ישראל".

בין אשת ראש הממשלה לאחיה התגלע סכסוך שנמשך שנים, בעקבות הביקורת הפומבית שהשמיע נגד נתניהו. לפני כחודשיים אמר בן ארצי ב"כאן מורשת": "אני יודע שהביקורת הזו תרמה, בין השאר, לקרע בתוך המשפחה ומצר על זה. הלוואי שנזכה לחדש את הקשרים המשפחתיים".