אחרי תמיכת נתניהו: תומך נוסף לאלקין במירוץ לירושלים

המועמד לראשות עיריית י-ם, השר זאב אלקין קיבל לפני כשבוע את תמיכתו של רה"מ בנימין נתניהו כמועמד לראשות העיר. כעת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הביע גם הוא תמיכה בשר. משה ליאון: "מזכירים לאלקין כי הוא מתמודד בירושלים ולא בת"א"

חדשות כיפה גלעד כהן 07/08/18 18:17 כו באב התשעח

אחרי תמיכת נתניהו: תומך נוסף לאלקין במירוץ לירושלים
הכריז רשמית על תמיכתו. נתניהו ואלקין, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר הודעת התמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר זאב אלקין זוכה היום לתמיכה משמעותית ולא צפויה מיו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן במירוץ לראשות העיר. יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן, פרסם סרטון בו הוא קורא לתמיכה בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים: "אני בטוח שתהיה ראש עיר מעולה וממלכתי שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים"


ניסנקורן מהאנשים המשפיעים במשק הישראלי, עומד בראש גוף המאגד עשרות אלפי עובדים בירושלים ויש לו השפעה רבה על יושבי ראש הועדים הגדולים במגזר הציבורי והפרטי בירושלים תמיכתו של ניסנקורן חשובה ולא צפויה בשל העובדה כי הוא נחשב לאחת הדמויות המשפיעות במפלגת העבודה ומביע תמיכה ברורה בשר מהליכוד המועמד לראשות העיר.

יו"ר ההסתדרות  אמר בסרטון התמיכה: "הרבה בהצלחה, אני תומך בך. אני בטוח שאתה תהיה ראש עיר מעולה, ממלכתי  שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים."

ניסנקורן הוסיף ואמר: "אתה יודע לעשות את העבודה עם השפעה. והאזרחים צריכים ראש עיר חזק, הרבה בהצלחה ואני מאוד מאוד מקווה שאנחנו נראה את ירושלים פורחת ומצליחה למען התושבים, כלל התושבים!"

השר אלקין ענה לניסנקורן והבהיר את חשיבות העובדים בירושלים וחשיבות שיתוף הפעולה בין השניים:" אבי היקר תודה רבה לך. אנחנו הרבה שנים יודעים לשתף פעולה למען העובדים ולכן התמיכה הזאת מאוד מאוד חשובה. יש הרבה מאוד עובדים בירושלים ואין לי ספק  שכראש עיר, בשיתוף פעולה איתך, נעשה המון כדי לשפר את מצבם של העובדים בירושלים".

מטעמו של המועמד לראשות העירייה משה ליאון נמסר: "אנו מזכירים לזאב אלקין כי הוא מתמודד בירושלים ולא בתל אביב. הודעת התמיכה של יו"ר הסתדרות העובדים בירושלים, דני בונפיל, שמייצג למעלה מ-90 אלף עובדים ירושלמים, הכניסה את אלקין לפאניקה עד כדי כך שהוא החליט לגייס תמיכה חסרת משמעות מאנשי ההסתדרות בתל אביב. זו הוכחה נוספת לכך שאלקין פועל כאחרון העסקנים ומייצר קומבינות במקום דאגה אמיתית לתושבי ירושלים".