אזרחי ישראל פותחים את בתיהם עבור תושבי עוטף עזה

בזמן שכ-400 רקטות שוגרו מעל בתיהם של תושבי עוטף עזה, במדרשת עפרה, בגוש עציון וביקנעם פותחים את בתיהם ומזמינים את התושבים להתארח אצלם. הרשימה בפנים

חדשות כיפה גלעד כהן 13/11/18 11:18 ה בכסלו התשעט

אזרחי ישראל פותחים את בתיהם עבור תושבי עוטף עזה
תושבי הדרום, צילום: פלאש 90

כ-400 רקטות נורו ביממה האחרונה מרצועת עזה לעבר אשקלון, נתיבות וישובי עוטף עזה. אזרחי ישראל ברחבי הארץ לא נשארו אדישים ולאור המצב המתוח בדרום החליטו לפתוח את בתיהם או אפילו את אולם האירועים שלהם לתושבי הדרום.

בבית ספר שדה כפר עציון הזמינו את  תושבי עוטף עזה להתארח בצימרים שלהם. "החברים מהדרום שקצת חוטפים עכשיו, אנחנו רוצים מעט להקל עליכם. משפחות מהדרום (עד 7 ק"מ מהגבול) מוזמנים לאירוח בצימרים שלנו בשבוע הקרוב. יש בחלק מהימים כ-10 חדרים והאירוח על בסיס כל הקודם זוכה." בנוסף, בביה"ס שדה בכפר עציון הזמינו גם את התושבים שתקועים בלי אולם אירועים לחגוג את האירוע המשמח של תושבי הדרום במאהל האירועים בבית ספר שדה כפר עציון. "המאהל פנוי ונשמח לארח אתכם בחינם."


גם במדרשת בינת בשבות רחל פתחו את הדלת לתושבי הדרום וכתבו בדף הפייסבוק שלהם "תושבי עוטף עזה והדרום היקרים - מוזמנים לשבת רגיעה ומנוחה במדרשת בינת בשבות רחל. במדרשה כ-130 מיטות, מתאים לכ-15 משפחות. הכל עלינו - אוכל, מצעים ותכנית ערכית. לפרטים והרשמה:
יהודה 052-5111291 . ההרשמה עד יום רביעי 14.11 בשעה 9 בבוקר, מספר המקומות מוגבל."

עיריית יקנעם מזמינה גם היא את תושבי עוטף עזה להתארח בעיר. "משפחות או בודדים המעוניינים להתארח ביקנעם מוזמנים ליצור קשר דרך המוקד העירוני 106 בטלפון 04-9891150. אנו לרשותכם."

אפילו בגן הבוטני בירושלים פתחו את השערים לטובת תושבי עוטף עזה. "הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את תושבי עוטף עזה, אשקלון, שדרות, נתיבות, אזור באר שבע וים המלח ליהנות מכניסה ומגוון פעילויות בגן הבוטני הכולל: שלכת מדהימה, פריחת חלמוניות, סדנא יצירה מהטבע ונסיעה ברכבת הגן. הכניסה לתושבים הנ"ל ללא תשלום."

במדרשת עפרה גם כן לא נשארו אדישים למצב בדרום ופרסמו הזמנה לתושבי הדרום בדף הפייסבוק שלהם "תושבי עוטף עזה היקרים - מגיע לכם קצת שקט! מדרשת עפרה מזמינה אותכם לנוח ולהירגע ללא עלות. שלחו פניה דרך האתר עוד היום. הכניסו את כל הפרטים ונחזור אליכם לסגירה סופית. מוזמנים להפיץ גם לשכנים שלכם. מענה טלפוני במשרד בימים א-ה בין השעות 8:00-14:00 טלפון 02-9975-411 פקס 02-9975-740"

גם שילי מזרחי-ברבי מגוש עציון שבבעלותה שני חדרי אירוח הזמינה את תושבי הדרום להתארח אצלה. "תושבי עוטף עזה היקרים! אנחנו גרים בגוש עציון ויש לנו 2 חדרי אורחים מזמינה משפחה או שתיים שצריכה שקט מהאזעקות,מהפחד ומהלחץ או שצריכים אירוח לשבתות הדלת שלנו פתוחה. אנא שתפו כמה שיותר"