אורי אריאל ל'כיפה': "מצר על כך שבצלאל החליט לבעוט במוסכמות"

יו"ר האיחוד הלאומי לא אהב את החלטתו של חברו להתמודד מולו על ראשות המפלגה ואמר כי לא כך צריך להתנהל: "זוהי לא דרכנו!". על עזיבת בנט ושקד אמר כי "זוהי טעות של חבריי נפתלי ושקד. קורא להתאחד עם האיחוד הלאומי ולהקים סיעת ימין חזקה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/12/18 21:22 כא בטבת התשעט

אורי אריאל ל'כיפה': "מצר על כך שבצלאל החליט לבעוט במוסכמות"
השר אורי אריאל, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי תקף הערב (מוצאי שבת) את ח"כ בצלאל סמוטריץ' על שהחליט להתמודד מולו על ראשות המפלגה והתייחס גם למפץ הפוליטי של נפתלי בנט ואיילת שקד.

"הנהלת האיחוד הלאומי החליטה פה אחד להקים צוות הסכמות שתנסה לגשר", אמר אריאל והוסיף במורת רוח על חברו שהחליט להתמודד מולו כי "אם חברי ח"כ סמוטריץ החליט 'לבעוט' בצוות ההסכמות דרך התקשורת אני מצר על כך. זוהי לא דרכנו! מאחל בהצלחה לכל המתמודדים".

מי היו"ר הבא? אריאל וסמוטריץ

החל המירוץ. אריאל וסמוטריץצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

אתמול הודיע סמוטריץ במכתב שהפיץ בין חברי מרכז האיחוד הלאומי, אשר הגיע לידי 'כיפה', כי החליט להתמודד על ראשות המפלגה. "בראייתי בשלה העת שהאיחוד הלאומי-תקומה תעלה קומה לקראת האתגר הבא שלה", כתב, "ותמצב את עצמה כבית הפוליטי של הציונות הדתית".

לדבריו, עוד לפני שפורסם דבר עזיבתם של בנט ושקד את הבית היהודי, "זה לא האתגר שמציבה לעצמה ההנהגה הנוכחית של האיחוד הלאומי". עוד הוא אמר כי "הקומה הבאה הזו דורשת התחדשות...ואני מבקש את אמונכם כדי להוביל אותה".

בנוגע להקמת מפלגת ימין חדשה על ידי בכירי הבית היהודי לשעבר אמר אריאל כי הוא "קורא להתאחד עם האיחוד הלאומי ולהקים סיעת ימין חזקה שתוביל את ההנהגה בימין. בעייני זוהי טעות של חבריי נפתלי ושקד אך מצד שני זוהי הזדמנות להקים סיעה חזקה של  הציונות הדתית".