צפו: פגה נשמטה מיד הרופא לאחר הלידה - האב תיעד הכל

רגע הלידה הוא אחד מהרגעים המאושרים בחייו של כל הורה, ובעידן של מצלמות, הכל מתועד. אך האב שצילם את בתו מטופלת על ידי הצוות הרפואי, לא חלם שהיא תיפול מידיו של הרופא

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/19 12:22 א באייר התשעט

צפו: פגה נשמטה מיד הרופא לאחר הלידה - האב תיעד הכל
צילום: shutterstock

בעולם של דיגיטל, תיעוד הפך לחלק משגרת יומינו, ובוודאי כאשר מדובר באירוע משמח כלידה. יש מי שאף מגדילים לעשות ומזמינים לצורך כך צלמים מקצועיים, על מנת להבטיח כי התוצאה תהיה איכותית לאורך זמן. אך אב מאריזונה, אשר תיעד בעצמו את לידת בנותיו, לא חלם שעדשת המצלמה תקלוט גם רגע קשה מאוד של נפילת בתו, מידיו של הרופא אשר טיפל בה.

 

מורגן ומדיסון הן תאומות, אשר נולדו טרם זמנן בבית החולים "צ'נדלר" באריזונה, בתאריך ה-14 בפברואר 2019. אביהם - דרק, צילם את מהלך הלידה ומה שהתרחש לאחריה. ההורים המזועזעים, אשר לא האמינו למראה עיניהם, מבקשים כעת לתבוע את בית החולים, לטענתם, בשל נזק שנגרם לבתם.

לדבריהם, כשבוע לאחר המקרה, זוהה במהלך צילום אולטרסאונד, דימום במוחה של הפעוטה אשר נשמטה מיד הרופא. אשר בעקבות לידתה המוקדמת, לא ניתן לדעת אם התרחש כתוצאה מאירוע הנפילה, או מעצם היותה פגה. לדברי ההורים, אף אחד לא בדק אותה לאחר הנפילה, כך שזו לנצח תישאר תעלומה. כמו כן, לאחר הלידה, התאומות אושפזו למשך שנים עשר יום בטיפול נמרץ בשל לידתן המוקדמת, ומורגן סובלת עד עכשיו מהתקפי רעד. 

תגובת בית החולים היא כי נעשות כל הבדיקות הנדרשות, והסוגיה נמצאת כעת בבירור. "בית החולים מתייחס לנושא ברצינות רבה, והמסקנות מהאירוע תילמדנה".