פורים תשפ"ב 6 תחפושות לפורים שיהפכו את ההריון שלך לשמח במיוחד

שפע התחפושות והאפשרויות מאפשר לנו לבחור כל דמות שנרצה להיכנס לנעליה. עבור נשים בהריון, הבטן המתרחבת מעניקה שעת כושר נהדרת לרעיונות מקוריים במיוחד, שאלמלא העובר לא היו יוצאות אל הפועל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/22 11:32 ה באדר ב'

6 תחפושות לפורים שיהפכו את ההריון שלך לשמח במיוחד
צילום: shutterstock

חג פורים הבא עלינו לטובה מספק הזדמנות נהדרת לשילובי צבעים וסגנונות שמעולם לא חשבנו לנסות. מנהג התחפושות בחג, שמזכיר לנו את התהפכות המציאות ברגע האחרון מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב, הוא תירוץ נהדר עבור היהודים להשקיע בתכנון ועיצוב התחפושת החדשה. כמובן, הזריזים שמקדימים למצוות נהנים משיטוטים ארוכים באינטרנט בחיפוש אחר ההזמנה המושלמת, שבמקרה הטוב, תגיע לפני פורים של השנה הבאה. 

אספנו עבורכם את התחפושות הטובות ביותר עבור נשים בהריון

שפע התחפושות והאפשרויות מאפשר לנו לבחור כל דמות שנרצה להיכנס לנעליה, ואפילו שתיים או שלוש. עבור נשים בהריון, הבטן המתרחבת מעניקה שעת כושר נהדרת לרעיונות מקוריים במיוחד, שאלמלא העובר לא היו יוצאות אל הפועל. אז אספנו עבורכם את התחפושות הטובות ביותר עבור נשים בהריון. 

גרעין אבוקדו

התחפושת הזו מיועדת עבור כל מי שמאוהב בפרי הירוק הזה, שמוצאו ממרכז אמריקה. על לוח קרטון גדול משרטטים צורה אובלית כמו הפרי וצובעים בירוק, לא לשכוח להדגיש את הקליפה. במרכז הלוח, באזור הבטן, גוזרים עיגול שמיועד בעבור בטן האם המעגלת ואפשר גם להוסיף עיגול קטן יותר כדי שהראש יבצבץ החוצה. חולצה חומה מתחת, והנה, גרעין האבוקדו העוברי שלכן כבר משתלב היטב בתחפושת המקורית והטעימה הזו. 

צילום: shutterstock

ביצת קינדר

כמו שידוע לכולנו, אי אפשר בלי שוקולד ועל כן הבטן ההריונית הופכת להיות ביצת הפתעה. על נייר סול או בריסטול גמיש בצורת עיגול נצבע, בצבעי אדום ולבן, את סמל האריזה של הממתק, ובאמצעות רצועות דקות שנהדק לעיגול אפשר לקשור את הכל מסביב לבטן, והנה קיבלתן ביצת שוקולד מקורית, רק שהפעם ההפתעה שבה כבר ידועה מראש. 

צילום: shutterstock

חביתת עין

ניקח אלבד לבן גדול ונקפל לשניים. נגזור חצי עיגול עבור הראש ועוד עיגול שלם במרכז בשביל הבטן. עם חולצה צהובה מתחת, יש לנו ביצת עין לתפארת. אפשר גם להכין לחמים קטנים ולצרף לארוחת התחפושת, בכל זאת, צריך לנגב את החלמון. 

יש לכן בטן של חלמון

יש לכן בטן של חלמון צילום: shutterstock

מכונת מסטיקים 

מדובר בתחפושת קלה למדי, שדורשת מכן להקריב חולצה לבנה ופשוטה. על הבטן הדביקו כמה שיותר עיגולים קטנטנים צבעוניים (אפשר לקנות גם פונפונים). בחלק העליון אפשר להוסיף גם מכסה מנייר כסף והנה יש לכן מכונת מסטיקים לתפארת. כדי לא לאכזב את הקהל, מומלץ גם לחלק מסטיקים צבעוניים לכל המחמיאים. 

צילום: shutterstock

מגדת עתידות

קרוב לוודאי שכל אחת מאיתנו בילדותה התחפשה למגדת עתידות, צוענייה או מכשפה. עם כובע עתיק, בגדים רחבים, צעיפים צבעוניים וצמידים מקרקשים אפשר בקלות לקרוא את העתיד. הפעם, אפשר לנצל את הבטן כך שתהיה כדור הבדולח שלך. על חולצה שחורה ישנה שרטטי עיגול באזור הבטון ורססי באמצעות ספריי כסוף. לא לשכוח להתגנדר בפריטים מוגזמים, עגילים ארוכים ואיפור מעושן, והנה גם העובר שבבטן יכול לנבא את העתיד. 

צילום: shutterstock

בבושקה

זה אמנם קצת מובן מאליו, אבל אי אפשר לחתום את אייטם הרעיונות להריוניות בלי הדבר שהכי דומה להן. בובת המטריושקה היא סדרה של בובות עץ חלולות שמאוחסנות האחת בתוך השנייה. הפעם, הבטן ההריונית היא תזכורת לבבושקה הקטנה (או הקטן) שגדל בפנים. האם העייפה מתחפשת לבובה הגדולה באמצעות עגילים מתנדנדים, מטפחת ישנה קשורה מתחת לסנטר ולבוש עתיק ואצילי. על הבטן אפשר להדביק דגם מיניאטורי של המטריושקה, והנה יש לכן בובה קטנה משלכן. 

צילום: shutterstock