הורים לפעוטות: סטארט- אפ חדש דואג לכם שתשנו טוב!

חברת הסטארט-אפ הישראלית "נניט", פתחה מערכת המנטרת את כל תנועות התינוק במשך הלילה ומפיקה עבורכם את המסקנות המתבקשות שיאפשרו לכם לישון טוב יותר!

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/18 09:54 ח בסיון התשעח

הורים לפעוטות: סטארט- אפ חדש דואג לכם שתשנו טוב!
צילום: shutterstock

החברה הישראלית Nanit מתפרסמת כעת בזכות סבב גיוס ההשקעות השני בחברה, בסך - 14 מיליון דולר, ואשר מינף את כל סכום ההשקעות בה ל-28 מיליון דולר.

אז איך זה עובד בעצם?

"שינה היא אחד הגורמים החשובים ביותר לבריאותנו וחלק מקטגוריה חדשה המתפתחת בזירת ההיי-טק הבינלאומית. נניט לוקחת את מדע השינה צעד אחד קדימה ומחוללת מהפיכה בתחום עם טכנולוגיית ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה",  אומר אראל מרגלית - חבר במועצת המנהלים של החברה, "בדיוק כפי שאנו יודעים כיצד לעקוב אחר התזונה והכושר הגופני שלנו, נניט מאפשרת לנטר את הרגלי השנה האישיים, ובראש ובראשונה את דפוסי השינה של תינוקות".

ניתוח שנת התינוק וההמלצות

ניתוח שנת התינוק וההמלצותצילום: צילום מסך מסרטון החברה

המצלמה המותקנת מעל מיטת התינוק

המצלמה המותקנת מעל מיטת התינוקצילום: צילום מסך מסרטון החברה

המערכת שפיתחה החברה, כוללת מצלמה אשר מוצבת מעל מיטת התינוק, והיא עוקבת אחר תנועותיו במהלך הלילה. בתום השינה המערכת מפיקה דו"ח מפורט אשר מניב מסקנות ספציפיות כיצד ניתן להיטיב יותר את שינת הפעוט, ומתוך כך, גם את שינת ההורים. יתרה מזאת, את המידה שהפיקה המערכת, ניתן לשתף עם מומחים ממיטב גופי החקר והמדע כמו, אוניברסיטת בן גוריון, והטכניון, וכך לקבל זווית נוספת ניתוח הנתונים.

אז אם אתם כבר ממש סקרנים לרכוש את המוצר, דעו כי במשך שנתיים מוכרת החברה את מוצריה בעיקר בארה"ב, באמצעות שותפויות באמזון וב- buy buy Baby.