בי"ח הדסה: בשורה לנשים בשמירת הריון

לשבת בבית ולעבור קורס הכנה ללידה. חלום? בית חולים הדסה עם בשורה: קורס הכנה ללידה אונליין לנשים בשמירת הריון

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף בית חולים הדסה 16/09/18 12:04 ז בתשרי התשעט

בי"ח הדסה: בשורה לנשים בשמירת הריון
להיות בהריון, צילום: shutterstock

עשרות זוגות הנמצאים לקראת הלידה השתתפו בקורס הכנה ללידה אונליין הישר מהמחשב בבית כשהם יושבים בנינוחות על ספת ביתם, ומחוברים למיילדת הדסה שהדריכה את המשתתפים בקורס באופן פעיל דרך הסמארטפון. 

"זוהי הפעם הראשונה לכולנו בה מועבר הקורס לזוגות שאינם יושבים מולי פרונטלית במתחם קורס ההכנה ללידה הרגיל שלנו", מספרת בחיוך  קרן צדיק, מיילדת ותיקה ומדריכה מנוסה בקורסי הכנה ללידה של הדסה.

"הקורס המקוון שלנו שנערך בשיתוף עם אתר היולדות והאימהות "מאמונט", הוא ניצול של משאבי הטכנולוגיה  שמאפשרת לנשים בהריון ללמוד את התכנים הנצרכים לקראת לידה מבלי לטרוח  להגיע למקום פיזי.

במהלך הקורס, שהתקיים ללא תשלום. הסבירה קרן על הצפוי בעת הגעת הרגע המיוחל ועל התפתחות הלידה על כל שלביה, על תנועתיות לקראת סוף ההיריון ותשומת הלב היתרה שיש להקדיש לנושא בתקופה זו ואף על תפקידו החשוב של המלווה בלידה.

קרן ענתה לשאלות אותן הפנו אליה המשתתפים, כל אחד מביתו, בשידור חי.

"בערב הראשון של הקורס השתתפו נשים בהריון ובני זוגן, הורים לנשים בהריון, ואפילו הוריו של בעל אחד", מספרת קרן. "לכולם היה חשוב לשמוע ולקבל מענה על לבטים ותהיות, הם היו צמאים למידע ולאורך כל הקורס באמת הורגשה המעורבות שלהם. שוחחנו ותרגלנו, העמקנו במקומות מעניינים במיוחד ובעיקר אפשרנו ליהנות מערב חווייתי לקראת הלידה. שלוש השעות של הקורס האינטרנטי טסו לכולנו במהירות, והם אמרו בסופו שקצת חבל שזה נגמר....
 

רוצים לדעת כמה אתם יודעים על הריון ולידה? לחצו כאן