פיצ'ר חדש בטיקטוק יהפוך את האפליקציה לבטוחה יותר

ההורים יוכלו לשלוט על זמן המסך של ילדיהם ברשת החברתית, כמו גם על אופי התכנים אליהם ייחשפו הילדים באפליקציה. "כשאנשים משתמשים בטיק טוק, אנחנו יודעים שהם מצפים לחוויה כיפית, אותנטית ובטוחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 11:54 כד בשבט התשפ

פיצ'ר חדש בטיקטוק יהפוך את האפליקציה לבטוחה יותר
טיקטוק. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פיצ'ר חדש באפליקציית TIKTOK יאפשר להורים להגביל את זמן המסך של ילדיהם ברשת החברתית. התוספת החדשה של האפליקציה תאפשר להורים גם שליטה על סוגי התכנים אליהם ילדיהם ייחשפו עם שימושם באפליקציה. "כשאנשים משתמשים בטיק טוק, אנחנו יודעים שהם מצפים לחוויה כיפית, אותנטית ובטוחה" מסר אחד ממנהלי האפליקציה. 

כזכור, האפליקציה עלתה לכתורות באחרונה בהקשרים שליליים, לאחר שנחשף כי ילדים המשתמשים באפליקציה משדלים את חבריהם לדחוף בחוזקה ילד אחר על גבי הקרקע עליה הם עומדים, לצלם את המאורע ולהשפיל את הילד. מעבר לאירוע המשפיל, הטרנד החדש מסוכן שכן הנפילה על גבי עמוד השדרה הובילה לנזקים רפואיים ואף אשפוזים בחלק מהמקרים. 

"כחלק מהתחייבותנו המתמשכת לספק למשתמשנו מאפיינים ומשאבים עבור החוויה הטובה ביותר בטיק טוק, אנו משיקים מצב חדש של "בטיחות משפחתית", פיצ'ר חדש שיאפשר להורים לעזור לשמור על ילדיהם בטוחים בשימוש באפליקציה", נמסר מטעם החברה.