זהו שם השבט החדש בבני עקיבא

בצאת שבת ארגון, חניכי שבט הרא"ה התבשרו כי שמם החדש יהיה "סיני". מזכ"ל בני עקיבא הסביר: "בסיני אמרנו נעשה ונשמע וקיבלנו את המחויבות  לדרך של חיי עשייה ואמונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/19 19:44 ט בכסלו התשפ

זהו שם השבט החדש בבני עקיבא
השם החדש, צילום: ללא

שבת הארגון של תנועת בני עקיבא הסתיימה הערב לאחר חודש של פעילות אינטנסיבית וערכית בהובלת קומונריות הסניפים ברחבי הארץ. הערב נערכים בסניפים מופעי הדגלנות, כתובת האש והופעות החניכים. חודש ארגון עסק בנושא השנתי "מצווה ועושה". עיקר העיסוק התמקד במחויבות שלנו להלכה ולחיי תורה ומצוות גם בעיתות קושי ואתגרים העולים חדשות לבקרים.

הערב התבשרו חניכי שבט הרא"ה כי שמם החדש יהיה "סיני" ההחלטה התקבלה בתחילת השבוע שעבר, בתום דיון והצבעה צמודה במליאת ההנהלה הארצית שהתכנסה בבית שמש.

בנוסף, הערב קיבלו לראשונה בוגרי שבטי יובל בעלי צרכים מיוחדים שם חדש לשכבה הבוגרת (גיל 15 לערך) אשר ילווה את כלל הבוגרים לאורך השנים. השם "אופק" נבחר גם כן בהצבעה במליאת התנועה הארצית בתחילת השבוע, כאשר זהו חלק מתכנית חדשה- מתבגרים בתנועה" שהחלה לפעול השנה בסניפים. במסגרתה ישתלבו לראשונה חניכי אופק בשכבה הבוגרת של חבריא ב' ותותאם עבורם תכנית חדשה ברמת התוכן וצורת הפעילות, כשבין היתר יתנדבו חניכי אופק באופן רציף לאורך השנה כולה.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "בשנה זו עסקנו באופן מעמיק בנושא המחויבות והעלינו על נס את הרצון, האהבה והלב הבוער לקיום הערכים הנשגבים של כולנו ואת הקריאה לחיים של תורה ועבודה כ"מצווים ועושים". בחירת השם סיני היתה הטבעית ביותר ביחס לכך- בסיני- נכרתה הברית העמוקה בין עם ישראל לא-לוקיו, ובסיני- אמרנו נעשה ונשמע וקיבלנו את המחויבות  לדרך של חיי עשייה ואמונה. מסיני יצאה הקריאה במסע הארוך שלנו למפגש עם התורה בכל מרחבי החיים ובסיני גילינו כי כוחנו טמון בענווה ובפשטות."