צפו: איבדו את בתם - והביאו ילד באמצעות פונדקאית

בגיל שנתיים וחצי נפטרה מיקה במפתיע. על אמה - שירה, נאסרה כניסה להריון נוסף, ועל כן, פנו היא ובן זוגה להליך פונדקאות. כעת, כשהם חובקים בן, הם מדברים על האובדן ועל הנחמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/19 10:41 כז בתמוז התשעט

צפו: איבדו את בתם - והביאו ילד באמצעות פונדקאית
שירה מסביץ' ובנה ליאם, צילום: החדשות

עד לגיל שנתיים, נשארה שירה לגדל את בתה מיקה בבית. זמן קצר לאחר לאחר שנכנסה לראשונה למסגרת, החלה מיקה להעלות חום באופן לא מוסבר, אושפזה, ונפטרה בבית החולים כתוצאה מקריסת הכבד. 

הוריה - דודי ושירה בסביץ', החליטו לקראת סוף ימי השבעה, להביא ילד נוסף לעולם. אך מאחר והרופאים אסרו על שירה להיכנס להריון נוסף, פנו בני הזוג להליך פונדקאות. לשם מימונו גייסו 150 אלף שקלים, וזמן קצר לאחר מכן, התבשרו כי צפוי להיוולד להם בן.

"לי היה מאוד קשה" מספר דודי, "בהתחלה פחות התחברתי לזה. מאוד קשה לחשוב ,'מה אנחנו מחליפים". "אני דיברתי איתה", מספרת שירה על השיחות שניהלה בליבה יחד עם מיקה, "קודם כל ביקשתי את האישור ממנה. לדעת שהיא תבין, שאנחנו לא מחליפים אותה, שאנחנו רק רוצים להמשיך. ואחר כך כבר ביקשתי ממנה שההיריון יצליח. וביקשתי ממנה שזה יהיה בן, שזה יהיה שונה, שלא נחפש השוואות".

כאשר ליאם בנם נולד, טס דודי להיות עימו. ובגיל שבועיים וחצי, הגיעו לארץ, כאן התאחדו יחד עם שירה. "אנחנו רוצים שיהיו לו חיים טובים" הם מספרים, "ולא לתת לו את ההרגשה של הקושי הגדול שעברנו. לומדים לתת לו כמה שיותר אהבה, וכמה שפחות השוואות".