מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש? 10 הצעות שיעשו לכם את החיים קלים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף גופי התיירות 10/08/23 16:46 כג באב התשפג

מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש? 10 הצעות שיעשו לכם את החיים קלים
צילום: shutterstock

רשות הטבע והגנים - קיץ של חוויות בטבע בשעות הערב

בחודש אוגוסט יחכו לכם חוויות מגוונות לכל המשפחה בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע בכל רחבי הארץ.

בגן הלאומי אפולוניה תוכלו ולהשתתף במהלך השבוע באחת מהפעילויות המיוחדות לכל המשפחה: משחקים חווייתיים, הפעלת "פקחים צעירים, הכנת חרוזי זכוכית, סיורים מודרכים וללמוד על חיי האבירים במבצר העתיק. בגן הלאומי בית גוברין תוכלו להתרשם מתערוכת "לשון אחת" של האמן דור זליכה לוי במערות הפעמון. בגן הלאומי מגדל צדק תוכלו לקחת חלק בפעילות חשיכה לכל המשפחה ב-9.8 ולגלות את עולמם של בעלי החיים המתעוררים בלילה וגם ליהנות משקיעות מרהיבות בימי חמישי בחודש אוגוסט.

באתר השומרוני הטוב תוכלו לצאת לסיור תיאטרלי בין הפסיפסים בשקיעה, ואם כבר שקיעה, כדאי לבקר בגן הלאומי ציפורי בשעות הערב ולסייר בין ערביים בשבילי הכרמים והבוסתנים. ביום חמישי ה-17 לאוגוסט יתקיים בשעות הערב בגן הלאומי עבדת אירוע יין מיוחד עם רוח מדברית נעימה.

בגן הלאומי מצדה - מסלול אתגר מצדה, מסלול חדש אשר חושף את מסתרי מצדה מחוץ לחומת ההר ותוכלו להעלות להר ברכבל שנפתח בחודשי הקיץ גם בימי שישי לזריחה.

יש להירשם מראש לכל הפעילויות ולהבטיח את מקומך. נרשמת? בטוח נכנסת!

איפה : בכל רחבי הארץ - מצפון ועד דרום

למי מתאים: למשפחות עם ילדים ויש כמה פעילויות שמתאימות לזוגות (לדוגמה בגן לאומי עבדת וממשית)

מתי: כל חודש אוגוסט בשעות הערב הנעימות

מחירים: בהתאם למקומות השונים, פרטים באתר

לפרטים נוספים לחצו כאן

גן לאומי אפולוניה

גן לאומי אפולוניה צילום: אתי נפרין - Dina Rozental.

קיץ על החומות

משרד ירושלים ומסורת ישראל מזמין את הציבור הרחב למגוון פעילויות קיץ על טיילת החומות בירושלים.

רוח קרירה ונוף עוצר נשימה מקבלים את פני המטיילים ביום ובלילה על טיילת החומות הדרומית, הדרך היפה אל הכותל, הפתוחה בכל חודש אוגוסט רצוף מ-9:00 ועד 21:00.

על הטיילות פועל מיצב חדש של פסלי שומרי העיר לדורותיה, ה"מדברים" עם המבקרים באמצעות אפליקציה במציאות רבודה. לכל הפעילויות מומלץ להגיע עם נעלי הליכה נוחות, מים, ובערב – גם עם בגד חם.

צלילי קיץ על טיילת החומות בירושלים:

בימים א-ה ב-17:30, נהנים מהרכבים מוסיקליים בנקודות תצפית שונות.

חמישי ב- 18:00, סיור למשפחות עם ילדים, בתוך גוונים נדירים של שקיעה זהובה ושלל תצפיות מרתקות.

חמישי ב-21:00 ועד 1:00, סיור סליחות חגיגי, מלא ברוחניות הייחודית לשעות הקטנות של הלילה, בהדרכת מדריך–נגן.

שישי ב-15:30, קבלת שבת מוסיקלית למשפחות, על טיילת החומות הדרומית בדרך אל הכותל המערבי, מלווה משלל תצפיות עוצרות נשימה, סיפורים, ניגונים ואגדות על ירושלים של מעלה ושל מטה.

מספר המקומות בסיורים המודרכים מוגבל. מומלץ להזדרז ולשריין מקום באתר

איפה : ירושלים

למי מתאים: לכל המשפחה, מגיל 5

מתי: 9:00-21:00

מחירים: 12 ש"ח - 90 ש"ח תלוי בסוג הפעילות

לפרטים נוספים לחצו כאן

מבקרים בטיילת

מבקרים בטיילת צילום: פמ"י

הדינוזאורים באים – קיץ של ענקים!

אירוע של פעם ב 65 מיליון שנה מגיע לחולון!

בקיץ הקרוב, תערוכת הדינוזאורים המדוברת בעולם מגיעה להיכל הטוטו חולון ואתם יכולים באופן חד פעמי, להנות ממסע מרתק בזמן, לגלות את העולם, הנופים והיצורים המופלאים שחיו פה בעידן הפרה –היסטורי שהיה ואיננו.

עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטרים!) אשר יתפרשו על שטח של כ2000 מטרים, התקופות השונות והסיפורים שמאחורי הדינוזאורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות, אשר יכניס המשפחות לעולם הפרה היסטורי, יחד עם סימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים.

בנוסף תוכלו להנות ממתחם מציאות מדומה VR בלעדי בו יכנסו הילדים לעולם הפרה היסטורי ויוכלו ממש להרגיש שהם חלק ממנו.

- מתחם XBOX עשיר עם משחקי דינוזאורים לכל הגילאים!
- מתחם יצירה שהילדים לא ירצו לעזוב
- מתחם חפירות ארכיאולוגיות בחול בו הילדים יצטרכו למצוא פריטים מתקופת הפרה היסטוריה ועוד המון הפתעות...

איפה : היכל הטוטו חולון

למי מתאים: לכל המשפחה - טווח גילאים מומלץ ילדים בגילאי 3-12

מתי: בתאריכים 20.7-12.8: ימי ראשון-חמישי + שבת: 09:00-18:30 (כניסה אחרונה בשעה 17:00) ימי שישי 09:00-15:30 (כניסה אחרונה בשעה 14:00) 26.7 ערב תשעה באב כניסה אחרונה ב 16:00 בתאריכים 2.9-13.8: ימי ראשון-חמישי +שבת 09:00-18:30 (כניסה אחרונה בשעה 17:00) ימי שישי 09:00-15:30 (כניסה אחרונה בשעה 14:00)

מחירים: החל מ35 ש"ח לכרטיס במועדוני הצרכנות וחברות האשראי השונות >>

לפרטים נוספים לחצו כאן

הדינוזאורים באים

הדינוזאורים באים צילום: ארטהאב בע"מ

בוטניפלצת - הסיפור של הקיץ בגן הבוטני

הכל החל בלילה עם ירח מלא כשד"ר אורי פרגמן, הבוטנאי הראשי של הגן הבוטני, עבד במשרדו בספרייה הבוטנית של הגן כשלפתע שמע רחש מוזר. אורי הלך בעקבות הרעש ופתאום ראה בפינה נידחת, שאף אחד לא מגיע אליה אף פעם, במדף גבוה ומאובק ספר עתיק - ספר המפלצמחים. כשהתקרב, החל הספר לרעוד, נפל וממנו החלו לצאת המפלצמחים שהתפזרו בכל רחבי הגן. במהלך הקיץ מוזמנים הילדים וההורים להצטרף למסע להכרת המפלצות הייחודיות ויחד עם זחליה הזחל, לחקור את היצורים המסתוריים שהשתלטו על הגן וללמוד על הטבע, על חוקי המדע ועל ערכי קיימות והכל דרך פעילויות, משימות והפעלות משפחתיות משעשעות שיקבלו מזחליה ויהיה עליהם לבצע לכל אורך המסלול. כל מבקר שמגיע לגן יצא להרפתקה במסלול המפלצות המשתרע על פני 1.2 קילומטר ולאורכו יוצבו 17 תחנות. ברחבי הגן יתפרשו כ-25 מפלצות ענק בגובה של 3-16 מטרים, מעוצבות בעיצוב עכשווי עם תאורה וסאונד ייחודים המוסיפים אפקטים מרהיבים במיוחד בשעות הערב. המשימות יכללו בין היתר הכנת קומפוסט, צילומי סלפי עם המפלצות הצבעוניות, משחק מחבואים והסוואה עוד.

איפה : גן הבוטני בירושלים, רחוב זלמן שניאור 1

למי מתאים: 2-10

מתי: בכל ימות השבוע: 30.7-31.8 – בוקר 09:00-13:00 אחה"צ 17:00-21:30 (כניסה אחרונה 20:30) שישי 09:00-13:00 מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש.

מחירים: מחירים באתר

לפרטים נוספים לחצו כאן

הגן הבוטני

הגן הבוטני צילום: הגן הבוטני

מרכז המבקרים ע"ש משה נובומייסקי בים המלח

במהלך הקיץ הציבור מוזמן לסיור מרתק ומפגש עם פועלו של פורץ דרך יהודי בשם משה נובומייסקי שחלם וזכה להגשים את חזונו במקום הנמוך בעולם. הסיור מודרך ומשלב אמצעי מדיה חדשניים.

בחלק מימי הקיץ מרכז המבקרים פותח את שעריו בשעות הערב והציבור מוזמן להשתתף בסיורי עששיות ליליים. בימי שישי במסגרת פרויקט שבת משפחתית, ניתן להזמין כרטיסים ב 10 ש"ח בלבד לכרטיס .

איפה : ים המלח

למי מתאים: 5-120

מתי: בכל יום החל מהשעה 09:00. חלק מהימים פתיחה לילית מיוחדת, פרטים באתר האינטרנטי

מחירים: מבוגר-30 ש"ח. ילד-25 ש"ח. גמלאי-20 ש"ח

לפרטים נוספים לחצו כאן

מבקרים במוזיאון

מבקרים במוזיאון צילום: מרכז המבקרים

מגוון אירועים וחוויות לכל המשפחה בטכנודע חדרה

הפנינג "רפואה בחלל"
יום פעילות מלא חוויות הכולל: התמודדות עם וירוס מסתורי בתחנת חלל, איתור פצועים במושבה מרוחקת בחלל, משימות המשלבות בין העולם האמיתי לעולם הווירטואלי ועוד הפתעות. בימים א'-ה' 09:00-17:00 מיועד לגילאי 6 ומעלה.

סיורים במוזיאון הרפואה
המוזיאון הישראלי הראשון לרפואה בטכנודע חדרה מזמן לכם חוויה עוצמתית, אינטראקטיבית ורב חושית. במוזיאון 6 תערוכות הכוללות 120 מיצגים אינטראקטיביים, העוסקים בגוף האדם וברפואה. המחולקות לשני מסלולים – "לגעת בלב" ו"המוח הגמיש" בימים א'-ו' 10:00-15:30 מומלץ לגילאי 8 ומעלה.

תערוכת "בת הטוחן - הגלגל, הגלגלת וגלגלי השיניים"
מוזמנים לחווית מדע מהאגדות. מתי לאחרונה ביקרתם בארמון המלך? ומתי הפכתם קש לזהב או טחנתם חיטה לקמח? כי זה בדיוק מה שתעשו אצלנו בביקור הבא שלכם במרכז חץ שבטכנודע חדרה.
אנחנו מזמינים אתכם לחוויה מלכותית במיוחד, במהלכה תחקרו ותגלו את ההבדל בין גלגל, גלגלת וגלגל שיניים. מיועד לגילאי 3-7

"המסע בעקבות הקריסטלים האבודים" בפלנטריום
מופע פלנטריום מרתק אשר מטיס אתכם ב- 360 מעלות בין כוכבי הלכת במערכת השמש, בחיפוש אחר קריסטלים אבודים שבלעדיהם לא נצליח לשוב לכדור הארץ. בימים א'-ה' ב-12:30 וב-14:30 מומלץ לגילאי 8 ומעלה.

איפה : בחדרה, בצמוד לכביש החוף

למי מתאים: לילדים מגיל 6 ומעלה (יש פעילות ייעודית גם לגילאי 3-7)

מתי: ימים א,-ה' 09:00-17:00

מחירים: בהתאם לפעילות

לפרטים נוספים לחצו כאן

טכנודע חדרה

טכנודע חדרה צילום: טכנודע חדרה

אחל'קרח ירושלים 2023

עיריית ירושלים והחברה העירונית 'אריאל' מצננות את הקיץ בבירה עם 'אחל'קרח ירושלים 2023' , מתחם החלקה על הקרח ענקי בתחנה הראשונה בירושלים , המציע חווית בילוי ייחודית וקרירה במיוחד ויהווה את אחת האטרקציות המרכזיות לכל המשפחה במהלך החופש הגדול בבירה.

מדובר במתחם הקרח מהמתקדמים בישראל ,עשוי מקרח אמיתי, שיתפרס על פני כ-700 מ"ר ומעניק חווית החלקה מקצועית ומהנה. לרשות באי מתחם ההחלקה על הקרח יינתנו במקום נעלי החלקה מתאימות ולטובת הילדים יעמדו אמצעי עזר להחלקה עם דמויות של כלבי ים ודובים, על בסיס מתקן פנוי. יצוין, כי כל סבב החלקה הינו כ-45 דקות ומדי מספר סבבים תבוצע עבודת תחזוקה למשטח הקרח. כמו-כן, צוות רפואי ילווה את כלל הפעילות במתחם ההחלקה ויעמוד לרשות הקהל.

בחברת אריאל, המפיקה את האירוע ציינו כי קיימת חובה לפעול במתחם ההחלקה, על פי תקנון הבטיחות (התקנון מפורסם במדיות השונות וכן בתחנה הראשונה) ובנוסף מומלץ להגיע למתחם עם ביגוד חם וגרביים.

כמדי שנה, בשל הביקוש הרב לאחל'קרח ירושלים, מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

איפה : התחנה הראשונה בירושלים

למי מתאים: הכניסה למתחם ההחלקה הינה מגיל 5 ומעלה.

מתי: המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב החל מה-01.08.23 ועד לתאריך 31.8.23, י"ד אב - י"ד אלול תשפ"ג. בימים א-ה בין השעות 10:00-23:00 ובימי שישי מ-09:00-15:00 בבוקר.

מחירים: מחירי כרטיסים: רגיל - 65 ₪ , בעלי כרטיס 'ירושלמי' - 39 ₪.

לפרטים נוספים לחצו כאן

מחליקים ונהנים

מחליקים ונהנים צילום: ארנון בוסאני

WIPARK - פארק האקסטרים הגדול בישראל - וויפארק

אחרי הצלחה מסחררת בשנים האחרונות, פארק האקסטרים של ישראל חוזר בקיץ עם מתקנים מהנים ואיכותיים, מתחם FUN ZONE והמון כיף לכל המשפחה. המרכז הייחודי, המקפיץ, המקורה, הכיפי והמיוחד בישראל של מתקני אקסטרים wipeout ומתנפחי ענק – חוזר גדול יותר, חדשני יותר וחוויתי הרבה יותר. 2000 מטר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ עד השמיים.

איפה : בית מכבי ראשון לציון

למי מתאים: מומלץ לגילאי 3-12.אין כניסה עם עגלות למתחם הוויפארק, ישנו מתחם בכניסה שניתן לשים את העגלות

מתי: ימי א-ה+שבת - 10:00-19:00, ימי שישי - 10:00-14:30

מחירים: החל מ25 ש"ח במועדוני הצרכנות השונים ובחברות האשראי (כל גיל מגיל שנתיים ומעלה מחויבים בכרטיס)

לפרטים נוספים לחצו כאן

WIPARK

WIPARK צילום: א.א. בראבו גרופ בע"מ

הנבחרים, מוזיאון השעווה הישראלי - האטרקציה הגדולה של הקיץ!

האטרקציה המושלמת למשפחות ולנוער.

הכוכבים הגדולים והמסקרנים בישראל - מוזיאון שעווה של חמישים הדמויות הנבחרות בישראל: אנה זק, אגם בוחבוט, אייל ברקוביץ, איל קיציס, אילן רמון ז"ל, אלין כהן, אסי בוזגלו, אסי ישראלוף, בן אל, בן זיני, בנימין נתניהו, גיא זוארץ, גיא פינס, דיוויד בלאט, דיקלה, הראל סקעת, חזי דין, חיים כהן, יובל המבולבל, לינוי אשרם, מאור בוזגלו, מוש בן ארי, מושיק רוט, מיכל אנסקי, מיכל הקטנה, מיקי ברקוביץ, מיקי מוכתר, משה פרץ, נסרין קדרי, סטטיק, סטפן לגר, סמיון, עדן אלנה, עדן בן זקן, עדן חסון, עדן פינס, ערן זהבי, ציון ברוך, קווין רובין, קים אור אזולאי, רובי ריבלין, ריטה,שגיא מוקי, שחר חסון, שירי מימון, שלום מיכאלשווילי.

מוזיאון דמויות השעווה הישראלי עם הכוכבים הגדולים מתחום המוסיקה, האוכל, הספורט, הפוליטיקה, הטלוויזיה שצפויה להתעדכן אחת למספר חודשים ולהוות היכל, כחלק מחווית הקהל שיגיע להנות ממוזיאון השעווה - יצרנו אפליקציה ייחודית שתלווה את המבקרים בסיור אצלנו.

מדובר באפליקציה ראשונה מסוגה שמטרתה להעשיר את חוויית הלקוח, האפליקציה מאפשרת הצצה לעולם המטאוורס מעדשת המצלמה - ניתן לראות את בובת השעווה מתעוררת לחיים ומאפשרת לילדכם לבצע פעילות עם כוכבים. 60 אלף איש כבר ביקרו ונהנו! לאור הביקוש ממשיכים עד 31.08

איפה : מתחם ארנה הרצליה

למי מתאים: כל המשפחה! לילדים מומלץ החל מגיל 3 ועד גיל 12

מתי: א-ה , 10:00-18:30 (כניסה אחרונה בשעה 17:00) ימי שישי 09:00-14:30 (כניסה אחרונה בשעה 13:00)

מחירים: החל מ19 ש"ח במועדוני הצרכנות ובחברות האשראי השונות >>

לפרטים נוספים לחצו כאן

מוזאון השעווה

מוזאון השעווה צילום: 010 יזמות בע"מ

סלבדור דאלי - מוחו של גאון - התערוכה המשפחתית השווה של הקיץ!

לאחר שמיליוני אנשים ברחבי העולם כבר התאהבו, תערוכת סלבדור דאלי הבינלאומית נוחתת בישראל! בואו נשכח מללכת על קצות האצבעות כדי לבחון יצירות מופת ממרחק, ונתמסר לאמנות האלמותית של סלבדור דאלי. חוויה עוצרת נשימה, המציגה את יצירותיו המופלאות והמרתקות ביותר של האמן הידוע בעולם, ממובילי זרם הסוריאליסטי, סלבדור דאלי. מסע סוחף ראשון מסוגו אל מוחו של האמן הגאון סלבדור דאלי, אומנות דיגיטלית, בטכנולוגיה ייחודית, שנבנתה על ידי בינה מלכותית, לחוויית VR יוצאת דופן.

התערוכה שתגיע לישראל הינה התערוכה הרשמית הבינלאומית בשיתוף FUNDACIOGALA – SALVADOR DALI – הקרן \ המוסד הרשמי המנהל את כל מה שהותיר דאלי אחריו. והיא תכלול למעלה מ500 מיצירותיו המוכרות והמרתקות של האמן המוערך בעזרת מספר טכנולוגיות מתקדמות שונות.

מעבר ליצירותיו המופלאות של האומן הנודע, ציוריו פסליו וכיוצ"ב, מובא סיפור חייו של סלבדור בתערוכה שמתחילה מביתו עוברת דרך ספרד שכל כך טיפח והשקיע מזמנו, דרך סיפור חייו והסיפורים המעניינים שמאחורי ציוריו.

האומנות של סלבדור מצטרפים לסימפוניה של צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים. התערוכה תתפרש על פני שטח של 1500 מ"ר, ומיובאת לישראל בהשקעה של למעלה מ6 מיליון שקלים. לאור הביקוש הרב ממשיכים עד 02.09!

איפה : ביתן 2 , אקספו תל אביב

למי מתאים: כל המשפחה, כולל מבוגרים ללא ילדים וכולל ילדים בכל גיל

מתי: ימי ושעות פעילות עד 02.09: ימי ראשון - חמישי: 10:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30) ימי שישי וערבי חג: 09:00-15:00 (כניסה אחרונה בשעה 13:30)

מחירים: החל מ55 ש"ח לכרטיס במועדוני הצרכנות וחברות האשראי השונות >>

לפרטים נוספים לחצו כאן

התערוכה החדשה

התערוכה החדשה צילום: ארטהאב בע"מ

היכל הקרח

היכל הקרח מציע שפע של פעילויות החלקה חווייתיות לפנאי ולבילוי עם החברים או המשפחה. הרי זה ברור כקרח שמדובר בחוויה החמה של כל עונה, כל השנה. חוויה ספורטיבית משחררת אנרגיות, משפרת סיבולת לב ריאה לצד אימון כח ומהירות, משפרת יציבה ושיווי משקל.

איפה : חולון ובאר שבע

למי מתאים: 3 ומעלה

מתי: באתר שלנו www.icepeaks.co.il

מחירים: מחירון באתר

לפרטים נוספים לחצו כאן

היכל הקרח

היכל הקרח צילום: היכל הקרח


בשיתוף גופי התיירות