הורים, שימו לב: ארבעה מוצרים שישדרגו לכם את החיים

הורים תמיד דואגים לילדים שלהם ורוצים את הטוב ביותר עבורם. לכבוד יום התינוק הבינלאומי, ד"ר פישר מציג ארבעה מוצרים חדשים שיכולים לשדרג את חווית ההורות ואת הטיפול בפעוטות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 12:23 יא באייר התשפג

הורים, שימו לב: ארבעה מוצרים שישדרגו לכם את החיים
צילום: shutterstock

כמו בכל שנה, בכל העולם מציינים היום (ג') את יום התינוקות הבינלאומי. היום הזה נועד כדי להנציח את רגעי האושר שמלווים את הגעתם של התינוקות הרכים לעולם ואת רגעי האושר שמגיעים בתהליך הגדילה שלהם.

כמו כן, היום הזה הוא הזדמנות לחנך וללמד את הילדים הבוגרים יותר מהי המשמעות של טיפול בתינוק ומהי האחריות שלהם ברגע שהתינוק יגיע לעולם. לקראת יום התינוקות הבינלאומי, בד"ר פישר הרכיבו עבורכם את רשימת המוצרים שכדאי להכיר במהלך הטיפול בתינוק.

1. אייקר בייבי: לניקוי ההפרשות בעיניים

סדרת אייקר (Eye-Care) הינה סדרת מגבונים ייחודיים לניקוי ושמירה על בריאות העיניים. הסדרה כוללת את אייקר בייבי, לניקוי יעיל ועדין של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים. המוצר משלב בד במרקם מיוחד עם מרכיבים עדינים במיוחד המסייעים לניקוי יסודי, יעיל, קל ונוח. מועשרים בתמצית קמומיל מרגיעה. המגבונים ארוזים באריזה אישית, מתאימים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית ללא צורך בשטיפה. 

צילום: יעל האן

2. מגבוני קמיל בלו: מטפלים בתפרחת חיתולים

השימוש התדיר במגבונים במסגרת הטיפול היום-יומי בתינוק, יכול לסייע במניעת תפרחת חיתולים תוך שילוב של קומפלקס ייחודי במגבון המכיל מרכיבי לחות ומועשר בצמחי מרפא וויטמינים. מגבוני קמיל בלו המסייעים במניעת תפרחת חיתולים הינם מגבונים רכים, עבים ובעלי ניחוח נעים המותאמים לניקוי ולהגנה על עור התינוק מפני גירויים ואדמומיות. שימוש במגבונים אלו מעניק לעור התינוק מעין שכבת הגנה נוספת לאורך היום, שכבה זו מסייעת במניעת תפרחת החיתולים. 

צילום: סטודיו שטראוס

3. אמול לתינוק: למניעת יובש עור

תופעת היובש מואצת בתקופת החורף בעיקר בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר. השימוש בשמן רחצה מסייע בטיפול ומניעת יובש עור לעומת שימוש בסבון שעלול לייבש את עור התינוק ולגרום להופעת גירויים, קילופי עור וקשקשים. לכן מומלץ להשתמש באמול לתינוק, שמן רחצה טיפולי להקלה מיידית ביובש עור המעניק לחות ל-24 שעות. ניתן לשימוש בקרב תינוקות כבר מהאמבט הראשון. הוא מנקה את עורו העדין של התינוק, מרכך ומזין אותו, שומר על לחות העור ותורם למראה עור בריא, רך ונעים יותר למגע.

צילום: יעל האן

4. אולטרסול בייבינטורל סטיק: להגנה מקרינה

אולטרסול בייבינטורל הינה סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת מסוגה שפותחה במיוחד על מנת לשמור על בריאות התינוקות שלנו היום וגם בעתיד. לקראת עונת הקיץ, בד"ר פישר מציגים את אולטרסול בייבנטורל סטיק, להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, באפליקציה נוחה לשימוש. את הסטיק ניתן לשאת בכל תיק, עגלה ואף בכיס. הסטיק מאפשר מריחה נוחה באזור הפנים והגוף של התינוק.

צילום: יעל האן