פסח תשפ"ג מתחילים לנקות? אלו המוצרים שאתם חייבים להזמין מעלי אקספרס

פסח מתקרב והגיע הזמן להתחיל בעונת הנקיונות. לפני שאתם רצים לחנויות וממלאים את העגלה בחומרי ניקוי, אספנו בשבילכם שבעה פריטים שכדאי לכם להזמין מעלי אקספרס

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/03/23 12:20 כא באדר התשפג

מתחילים לנקות? אלו המוצרים שאתם חייבים להזמין מעלי אקספרס
צילום: shutterstock

פסח מתקרב, והגיע הזמן להתחיל בנקיונות. לא משנה אם יש לכם בית גדול או קטן, מבולגן או מסודר, עם ילדים גדולים או קטנים, הנקיונות לפסח הם תמיד מטלה קשה עבור כל הורה. כדי להקל עליכם, או לפחות לעזור לכם לבצע אותה בצורה המיטבית, הכנו בשבילכם רשימה של מוצרים שאתם חייבים לקנות לפני שאתם מתחילים לנקות.

סמרטוט חשמלי 

סמרטוט חשמלי, או בשמו הלועזי דייסון, הוא מוצר חובה אצל כל מי שעוסק במלאכת הניקוי. הוא ילווה אתכם הרבה אחרי חג הפסח ויחסוך לכם הרבה מאוד טרחה וכאבי גב. בניגוד לשואב האבק המוכר, לסמרטוט החשמלי מצורפות מטליות להחלפה, ויש מספר פעולות שונות שניתן לבצע באמצעותו. כל זה ב-175 שקלים, לא כולל משלוח.

צילום: צילום מסך aliexpres

טבליה להסרת כתמים 

בשקל אחד בלבד, לרגל מבצע שנערך באתר, תוכלו לרכוש טבליה מתמוססת שמסייעת בהסרת כתמים מכיריים, סירים וכלים שונים. סביר להניח שהטבליה בעצמה לא תוכל להסיר את הכתמים לגמרי, ותאלצו להיעזר בחומרים נוספים, אך בשביל שקל אחד בלבד היא בהחלט שווה את הניסוי.

צילום: צילום מסך aliexpres

נוזל לניקוי אמבטיות ואסלות

אמנם בחדר האמבטיה לא סביר למצוא חמץ (אלא אם אתם משפחה ברוכת ילדים שובבים), אבל הנקיון לפסח תמיד מנוצל גם לשאר האזורים בבית, כי אם כבר אז כבר. נקיון האסלה הוא אחת המשימות הקשות ביותר, וכדאי להיעזר בנוזל מיוחד בדיוק למטרה הזו, בטח אם הוא עולה בסך הכל 2.37 שקלים ויש עליו משלוח חינם.

צילום: צילום מסך aliexpres

מסיר שומנים

אחת המשימות הקשות לפני פסח היא להסיר את השומנים שהצטברו על כלי המטבח, תבניות התנורים והכיריים. בדיוק בגלל זה אתם חייבים להצטייד במסיר שומנים שיקל על העבודה, וגם לשפשף היטב. 15.2 שקלים והוא אצלכם בבית, עם משלוח חינם.

צילום: צילום מסך aliexpres

מסיר חלודה

מדובר בבונוס כמעט בחינם. ב0.04 שקלים, מחיר שלא תוכלו לשלם במטבעות, תוכלו לקנות מסיר חלודה שיסייע לכם בנקיון הסירים והמחבתות הישנים. גם כאן סביר להניח שהתרסיס לא יהפוך את הסיר מישן לחדש, אבל במחיר כזה אין סיבה לא לקנות, אולי תהיו מופתעים לטובה.

צילום: צילום מסך aliexpres

נוזל לניקוי רצפת עץ

כל מי שמחזיק בביתו חדר או יותר עם רצפת פרקט, יודע שלנקות אותו זו אחת המשימות הקשות ביותר. מצד אחד אי אפשר להשתמש ביותר מדי מים, מצד שני רוצים שיהיה נקי. בדיוק בגלל זה אתם חייבים להתארגן על נוזל מיוחד לניקוי רצפת עץ, שתוכלו לשפוך בלי לפחד להרוס את הרצפה או לחשוש שלא תהיה נקיה מספיק. כל זה ב-7.84 שקלים.

צילום: צילום מסך aliexpres

 ספוג הפלא

לא פחות חשוב מחומרי הניקוי, חשוב באמצעות מה מנקים איתם. ספוג הפלא הוא מוצר חובה בכל מה שקשור לנקיון. הוא יכול לשמש אתכם כמעט לכל דבר - לכלים, לחלונות, אפילו לנקיון האוטו. ב-10.28 שקלים תוכלו לקנות 100 חתיכות, ותאמינו לי שעד פסח כבר תשתמשו בכולן.

צילום: צילום מסך aliexpres